‎کاوه رضایی با استقلال تمرین نکرد

‎کاوه رضایی با استقلال تمرین نکرد

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی به دلیل مصدومیت جزئی با تشخیص منصوریان و کادر پزشکی در تمرین استقلال شرکت نکرد تا قرار گرفتن نام مهاجم آبی ها برای دیدار در جام حذفی مقابل صبای قم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.  کاوه رضایی در جریان تمرین روز دوشنبه دچار مصدومیت جزئی شده تا غایب جدید تمرینات این تیم باشد.

با مصدومیت کاوه رضایی سریال مصدومیت های بازیکنان استقلال ادامه دار شده و این موضوع به دغدغه اصلی کادر فنی و پزشکی استقلال طی روزهای اخیر تبدیل شده است. پیش از این هم 3 بازیکن اصلی این تیم یعنی خسرو حیدری، ووریا غفوری و رابسون جان واریو به دلیل مصدومیت از تمرینات آبی پوشان کنار رفته اند و حالا در صورت جدی بودن مصدومیت کاوه رضایی تیم استقلال باید بدون 4 بازیکن اصلی خود به مصاف صبا برود. موضوعی که این تیم را از لحاظ نداشتن مهره‌های اصلی خود تا حدودی شبیه به دیگر تیم بزرگ پایتخت می‌کند؛ البته سرخ‌پوشان تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارند و استقلال به دلیل مصدومیت های گاه و بیگاه در طول فصل.

گفتنی است موضوع مصدومیت بازیکنان استقلال در این فصل از ابتدای فصل و با مصدومیت کنعانی زادگان گریبان این تیم را گرفته است و هنوز هم مشکلات منصوریان در این مورد ادامه دارد.

کاوه رضایی با لباس شخصی در تمرین صبح سه شنبه استقلال حاضر شد و برای دقایقی با منصوریان صحبت کرد.

به این ترتیب حضور رضایی در دیدار استقلال برابر صبا در هاله ای از ابهام قرار گرفت تا مشکلات منصوریان در صورت نرسیدن مهاجم اولش به دیدار برابر صبا دوچندان شود. البته هنوز وضعیت دقیق مصدومیت کاوه رضایی اعلام نشده، و ممکن است این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی پوشان در روز جمعه برابر صبا نداشته باشد.