پوشش زنده/ مشروح برنامه 24 آبان نود

پوشش زنده/ مشروح برنامه 24 آبان نود

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 24 آبان نود با محوریت بررسی بازی پیش روی تیم ملی با سوریه و اقتصاد ضعیف باشگاه های فوتبال ساعت 22:49 دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.

 به گزارش وبسایت نود، در ابتدا سوال مسابقه پیش بینی درباره نتیجه بازی ایران و سوریه پخش شد.

خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر است:- تاریخچه هت‌تریک های تیم ملی به مناسبت هت‌تریک گوچی مقابل گینه- بررسی دلیل بدهکاری سرخابی ها و قراردادهای بی حساب و کتاب در فوتبال ایران با حضور فتح الله زاده و انصاری فرد- تحلیل تیم ملی سوریه  و گزارش اختصاصی از اردوی تیم ملی در مالزی- گفت‌وگو با یکی از دو بازمانده اولین تیم ملی تاریخ ایران

ویدیوی مجموعه تمام گل های تیم ملی ایران مقابل سوریه در قالب آیتم بعدی به پخش رسید.(ویدیو)

 به بهانه هت‌تریک رضا قوچان نژاد در بازی دوستانه مقابل گینه پاپوا تمام هت‌تریک تاریخ تیم ملی فوتبال مرور شد.(ویدیو)

 15 دقیقه پس از آغاز برنامه 460 هزار نفر در مسابقه پیش بینی شرکت کردند که 94.8 درصد برد ایران، 3.7 درصد مساوی و 1.5 درصد برد سوریه را پیش بینی کردند.

گزارش ویژه نود از مالزی و تمرین تیم ملی و مصاحبه با ایرانیان مقیم مالزی بخش بعدی بود.(ویدیو)

شبکه فاکس هلند مستندی از علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان و زندگی او در ایران و چگونگی رشد و ترانسفر او به هلند تهیه کرده که بخش اول آن پخش شد.

گفت‌وگوی جذاب و ویژه این هفته نود با قربانعلی تاری بازمانده اولین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران انجام شده و به مرور خاطرات این دروازه بان اسبق تیم ملی پرداخته شد.(ویدیو)

 علی فتح الله زاده و محمدحسن انصاری فرد مدیران عامل سابق باشگاه های استقلال و پرسپولیس به استودیو برنامه آمدند و بررسی پرونده ویژه این هفته با موضوع بدهی های سرسام آور باشگاه های سرخابی آغاز شد.

پس از بخش اول بحث ها بخش آنالیز تیم ملی سوریه پخش شده و مشخص شد این تیم با داشتن سومین خط دفاعی برتر مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا حریف آسانی برای به ثمر رساندن گل های متعدد نیست.