پوشش زنده/ مشروح برنامه 8 آذر نود

پوشش زنده/ مشروح برنامه 8 آذر نود

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 8 آذر نود با محوریت بررسی هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور و بازی جنجالی لیگ برتر فوتسال ساعت 22:47 از شبکه سه روی  آنتن رفت.

در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره بهترین بازیکن بالای 35 سال تاریخ لیگ، به بهانه درخشش و هت‌تریک مهدی رجب زاده در بازی مقابل نفت آبادان پخش شد.

عملکرد و سابقه فعالیت های گزینه های نظرسنجی امشب و افتخارات آنان پس از 35 سالگی مرور شد. یحیی گل محمدی، علی کریمی و جواد نکونام از دیگر ستاره های پا به سن گذاشته لیگ بودند که از 36 سالگی به بعد فعالیت چشم‌گیری در عرصه باشگاهی نداشتند و در نظرسنجی قرار نگرفتند.

خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب نود خواهید دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:چهره های مسابقه فراموش نشدنی سال 98 چه می کنندگفتگوی ویژه با خداداد عزیزی کسی که در ملبورن دوباره متولد شدبررسی اتفاقات جنجالی و بی سابقه در بازی فوتسال گیتی پسند و حفاریتوقف سرخابی ها و بازگشت تراکتورسازی به صدر

بخش اول برنامه با مرور سرنوشت تمامی کسانی که در بازی تاریخی ایران و استرالیا در سال 98 حضور داشتند از بازیکنان و مربیان ایران و استرالیا گرفته تا دیوانه ای که تور دروازه را پاره کرد و جواد خیابانی گزارشگر بازی پخش شد.

بررسی عملکرد لژیونرها در هفته گذشته و نمایش درخشان بازیکنان ایرانی در ادامه روی آنتن رفت.(ویدیو)