شواین اشتایگر به احتمال فراوان در ژانویه راهی شیکاگو فایر می شود

شواین اشتایگر به احتمال فراوان در ژانویه راهی شیکاگو فایر می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - شواینی به دنبال حضور در لیگ حرفه ای آمریکا است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است شواین اشتایگر هافبک آلمانی منچستر یونایتد قصد دارد در ژانویه انتقالش را به MLS نهایی کند تا دوباره بتواند فوتبال بازی کند.

شواین اشتایگر که فصل قبل به یونایتد پیوست، در فصل جاری تا چند هفته قبل، مورد غضب ژوزه مورینیو بود و حتی اجازه حضور در تمرینات را هم نداشت، اما اکنون آقای خاص مجوز حضور شواینی را در تمرینات صادر کرده ولی بعید است که از او استفاده کند. در واقع مورینیو به هافبک باتجربه یونایتد اعلام کرده نیازی به وی ندارد و در برنامه های تیم نیز جایی ندارد. شواین اشتایگر هم که اعلام کرده بود یونایتد آخرین باشگاه وی در اروپا خواهد بود، قصد دارد در ژانویه انتقالش را به لیگ حرفه ای امریکا نهایی کند. یونایتد نیز از تصمیم شواین اشتایگر استقبال می کند و شاید به همین دلیل فرصت حضور در تمرینات را به وی داده است تا او با شرایط بهتری تیم بعدی خود را انتخاب کند.

شواین اشتایگر، جمعه گذشته با پائونوویچ سرمربی شیکاگو فایر در چشایر ملاقات کرد و به نظر می رسد این تیم آمریکایی گوی سبقت را از دیگر تیم ها ربوده است و شانس اول برای جذب شواینی است. پائونوویچ همچون همسر شواین اشتایگر، صربستانی است.

2021