لیگ MLS آمریکا مقصد احتمالی شواین اشتایگر

لیگ MLS آمریکا مقصد احتمالی شواین اشتایگر

وبسایت رسمی برنامه نود - شواینی ممکن است راهی لیگ آمریکا شود.

به گزارش وبسایت نود، شواین اشتایگر که تابستان گذشته به منچستریونایتد پیوست، در برنامه های ژوزه مورینیو جایی ندارد و با دستور این مربی پرتغالی نمی تواند در تمرینات تیم اول این باشگاه شرکت کند و باید باشگاه جدیدی برای خودش پیدا کند. او روز گذشته در واکنش به اتفاقات اخیر پیامی در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد :

منچستریونایتد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. به دیگر باشگاه ها احترام می گذارم اما منچستریونایتد تنها باشگاهی بود که می توانست مرا وادار به ترک بایرن مونیخ کند. هر زمان که تیم به من نیاز داشته باشد آماده خواهم بود. این تنها چیزی است که می توانم درباره شرایط فعلی بگویم. می خواهم از هواداران بابت حمایت شگفت انگیزشان در هفته های اخیر تشکر کنم.

اما تلگراف، امروز در گزارشی نوشته است که؛ در شرایط فعلی، شواین اشتایگر احتمالاً راهی لیگ حرفه ای آمریکا MLS خواهد شد. او برای حضور در این لیگ، ابتدا باید قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کند. طبق قوانین لیگ حرفه ای آمریکا، بازیکنان آزاد می توانند تا 15 سپتامبر با باشگاه های حاضر در MLS قرارداد ببندند.

گفته می شود که باشگاه شیکاگو فایر اصلی ترین مشتری شواینی است و باید دید در نهایت شرایط چه طور پیش خواهد رفت. یونایتد این آمادگی را دارد که قرارداد شواین اشتایگر را فسخ کند.

شواین اشتایگر در حال حاضر  از لیگ چین و خاورمیانه پیشنهادی ندارد.

2021