کامدار: دیدار با ذوب‌آهن، تجدید خاطرات است

کامدار: دیدار با ذوب‌آهن، تجدید خاطرات است

به گزارش "ورزش سه"، احمد امیرکامدار درباره حمایت مسئولان ماشین‌سازی از این تیم اظهار داشت: «با توجه به اینکه 9 بازیکن را در اختیار نداشتیم، اگر حمایت مسئولان نبود نمی‌توانستیم تیم خونه به خونه که به نوعی تیم لیگ برتری به حساب می‌آید را شکست دهیم. این برد، نتیجه نگاه فوتبالی و حمایت مسئولان ماشین سازی و شهر تبریز بوده است.»

او درباره شرایط تیمش اینطور توضیح داد: «تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و با بردی که مقابل خونه‌به‌خونه به‌دست آوردیم، استرس کم‌تری داریم. حالا آسوده‌تر تمرینات را پشت سر می گذاریم . خوشبختانه مصدوم های تیم نیز کم‌کم به تمرینات اضافه می‌شوند. امیدوارم برای دیدار با ذوب‌آهن مصدومی را در ترکیب خود نداشته باشیم.»

کامدار با اشاره به رویارویی‌اش با ذوب‌آهن تیم سابق خود در جام حذفی تاکید کرد: «تنها یک نیم فصل در ذوب‌آهن بودم و در این مدت کم خاطرات خوبی از این تیم و هوادارانش و مردم اصفهان دارم. در جام حذفی نیز راهی اصفهان خواهیم شد که یادآور روز های خوبی برای من خواهد بود. ما برای جام حذفی برنامه داریم و این دیدار برای ما مهم است. هر چند کار بسیار دشواری را در اصفهان خواهیم داشت ولی قطعا برای برد به میدان می‌رویم.»

هافبک ماشین‌سازی در پایان افزود: «ما شرایط خوبی نداشتیم و بیشتر از اینکه از نظر فوتبالی تحت تاثیر باشیم از نظر روحی و روانی افت کرده بودیم. خوشبختانه هیات مدیره و مدیر عامل ماشین سازی که فوتبالی هم هستند تصمیم درستی را اتخاذ کردند. حمایت آنها در شرایط بدی که داشتیم روحیه خوبی را به تیم تزریق کرد.»