ایران، دوازدهمین حریف سوریه در سال 2016/به امید چهارمین باخت!

ایران، دوازدهمین حریف سوریه در سال 2016/به امید چهارمین باخت!

تیم ملی فوتبال سوریه برای دوازدهمین بار در سال 2016 پا به میدان می  گذارد و مقابل ایران قرار می گیرد.

به گزارش کاپ، تیم ملی فوتبال ایران از فردا در چهارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در شهر سرمبان مالزی به مصاف سوریه می روند. حریف ایران در سال 2016 ، 11 بار در دیدارهای رسمی و دوستانه به مصاف رقبای خود رفته که حاصل آن 5 پیروزی، 3 تساوی و 3 باخت بوده است.

عقاب های قاشیه در 6 دیدار رسمی خود در سال 2016 ابتدا با 6 گل کامبوج را از پیش رو برداشتند سپس در سایتامای ژاپن با 5 گل از حریف قدرتمند خود شکست خوردند. قرمزپوشان در آغاز رقابت خود در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی ابتدا در تاشکند با یک گل مغلوب ازبکستان شدند سپس در مالزی با کره جنوبی صفر-صفر کردند. در دیدار بعدی خود موفق شدند چین را در خانه اش با یک گل از پیش رو بردارند و در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر در دوحه به قطر باختند.

سوری ها در سال 2016 میلادی 5 دیدار دوستانه هم برگزار کردند که در هیچکدام  از آنها شکست نخوردند. آنها ابتدا عراق را در ورزشگاه دستگردی تهران با یک گل شکست دادند سپس در بانکوک مقابل تایلند 2-2 کردند و در همانجا یک برصفر امارات را شکست دادند. قرمزپوشان مقابل تاجیکستان به تساوی صفر-صفر رسیدند و چند روز قبل در آخرین دیدار خود در پاروی مالزی با دو گل سنگاپور را از پیش رو برداشتند و مهیای دیدار با ایران شدند.

حالا باید دید دوازدهمین دیدار تیم سوریه در سال 2016 مقابل ایران به چه نتیجه ای ختم خواهد شد. آنها چهارمین شکست خود را تجربه می کنند یا تعداد بردهای خود را به عدد 6 می رسانند شاید هم تعداد تساوی ها از 3 به 4 برسد.