لیختن اشتاین 0 - 4 ایتالیا؛ یک نیمه جذاب، یک نیمه سرد و بی روح

لیختن اشتاین 0 - 4 ایتالیا؛ یک نیمه جذاب، یک نیمه سرد و بی روح

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیداری از سری رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه، تیم ایتالیا در خانه لیختن اشتاین به مصاف این تیم رفت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار از ساعت 23:15 در ورزشگاه رین پارک آغاز شد و ایتالیا برای صدرنشینی، به شدت به پیروزی در این بازی با تعداد گل های بالا نیاز داشت. چرا که اسپانیای 7 امتیازی را به علت تفاضل گل بالای سر خود می دید و از طرفی بازی با لیختن اشتاین برای تمام تیم های حاضر در این گروه یک بازی ساده و سه امتیازی محسوب می شد. تا پیش از این دیدار تفاضل گل ایتالیا 3+ و تفاضل لاروخای صدرنشین +10 بود.

ترکیب دو تیم:

لیختن اشتاین: یهله، رشتاینر، پولورینو، کافمن، اوهری، کریستن، مارتین بوخل، وایزر، مارسل بوخل، بورگ مایر، سالانوویچ

ایتالیا: بوفون، زاپاکاستا، بونوچی، رومانیولی، دی شیلیو، ده روسی، وراتی، کاندروا، ایموبیله، بلوتی، بوناونتورا

*گزارش نیمه نخست:

نیمه نخست بازی را همان گونه که انتظار می رفت ایتالیا طوفانی آغاز کرد و 4 بار نیز به گل رسید. آندره آ بلوتی گل اول را خیلی زود و روی یک ضربه کرنر وارد دروازه لیختن اشتاین کرد. ضربه سر رومانولی توپ را در محوطه شش قدم به او رساند تا بلوتی ساده ترین کار ممکن را انجام دهد. درست یک دقیقه بعد چیرو ایموبیله روی یک حرکت عمقی و با پاس زیبای بلوتی صاحب توپ شد و گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد. پس از این دو گل ایتالیا کاملا بر بازی مسلط شد و دو بار نیز توسط کاندروا می توانست گل های بعدی را بزند. سر انجام همین بازیکن در دقیقه 32 حساب کار را سه بر 0 کرد. روی پاس کات بک دی شیلیو او به سادگی توانست اختلاف را بیشتر کند. در دقیقه 44 بازی بلوتی با پاس زیبای بوناونتورا با دروازبان تک به تک شد و بازی را در نیمه نخست 4 بر 0 کرد.

**گزارش نیمه دوم:

هرچقدر که بازی در نیمه اول سریع، زیبا و پرگل دنبال شد، در نیمه دوم کاملا سرد و بی روح بود. عجیب بود که ایتالیا برای افزایش تفاضل گل تیمش دست به حمله نمی زد و میزبان نیز توان حمله نداشت. بازی در نیمه دوم گل و موقعیتی در بر نداشت سرانجام دیدار دو تیم با همان 4 گل نیمه نخست به پایان رسید.

1313