پیش بازی لیختن اشتاین - ایتالیا؛ تلاش آتزوری جوان و هجومی برای تفاضل گل

پیش بازی لیختن اشتاین - ایتالیا؛ تلاش آتزوری جوان و هجومی برای تفاضل گل

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی فوتبال ایتالیا در ادامه مسیر راهیابی به جام جهانی 2018، میهمان لیختن اشتاین است.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال ایتالیا در چهارمین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و از گروه G این مسابقات، ساعت 23.15 شنبه 22 آبان 1395 یک بازی آسان را به قضاوت ایوان ببک از کرواسی در ورزشگاه راین پارک شهر وادوز مقابل لیختن اشتاین برگزار خواهند کرد. در حال حاضر، ایتالیا با 7 امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر، پس از اسپانیا در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. رقابت سختی بین دو قدرت فوتبال اروپا یعنی ایتالیا و اسپانیا برای صدرنشینی در این گروه وجود خواهد داشت و در صورت تساوی در مجموع دو بازی رو در روی این دو تیم، ممکن است تفاضل گل اهمیت ویژه ای پیدا کند. به همین دلیل آتزوری برای بهبود تفضل گل باید به مصاف لیختن اشتاین رفته و تا حد ممکن دروازه این تیم را بگشاید. ایتالیا در آخرین بازی موفق شد با حساب 3-2 مقابل مقدونیه پیروز شود.

نکات آماری بازی:

لیختن اشتاین هر 3 بازی در مرحله انتخابی جام جهانی را باخته و 12 گل دریافت کرده است. رنه پوتریش سرمربی لیختن اشتاین بوده و این تیم را که در رتبه 183 رنکینگ فیفا قرار دارد، با لقب «سرخابی ها» می شناسند.

آخرین بار که تیم ملی لیختن اشتاین در یک مسابقه شکست نخورده است، به دیدار دوستانه مقابل جبل الطارق در مارس 2016 مربوط می شود.

ایتالیا از سپتامبر 2006 تاکنون در هیچ مسابقه ای از مرحله انتخابی جام جهانی نباخته است. آخرین باخت آنها مقابل فرانسه با حساب 3-1 رقم خورد.

این دو تیم تاکنون با یکدیگر رو به رو نشده اند. اسپانیا موفق شده بود که 8 گل به لیختن اشتاین بزند و حالا نوبت ایتالیاست که تفاضل گل خود را بهبود بخشد.

ایتالیا در هر 2 بازی اخیر خارج از خانه در مرحله انتخابی جام جهانی، 3 گل و در مجموع 6 گل زده است.

وضعیت بازیکن ها:

جان لوکا لاپادولا برای اولین بار به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد تا جانشین مانولو گابیادینی مصدوم شود. روبرتو گالیاردینی و آرماندو ایتزو هم در اردوی ایتالیا حضور دارند و جامپیرو ونتورا سعی کرده که یک تیم جوان تر را بسازد. 7 بازیکن برای اولین بار به اردوی ایتالیا دعوت شده اند.

در غیاب جورجو کیلینی و آندریا بارزالی، احتمالاً زوج آلسیو رومانیولی و لئوناردو بونوچی در قلب خط دفاعی ایتالیا به میدان می روند. ماتیا دی شیلیو و دویده زاپاکوستا به جای متئو دارمیان به ترتیب در سمت چپ و راست خط دفاعی آتزوری قرار خواهند گرفت. چیرو ایموبیله و آندریا بلوتی زوج خط حمله ایتالیا را تشکیل می دهند. خبرگزاری آنسا پیش بینی کرده که ایتالیا با سیستم فوق هجومی 4-2-4 بازی بکند. مارکو وراتی دوباره به ترکیب اصلی ایتالیا باز می گردد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

4464