رونالدو: بازگشت به ورزشگاه اسپورتینگ لیسبون لذت بخش خواهد بود

رونالدو: بازگشت به ورزشگاه اسپورتینگ لیسبون لذت بخش خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستیانو رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید مشتاقانه در انتظار دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ لیسبون است که در پرتغال برگزار خواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رونالدو در سال 2003 از اسپورتینگ به منچستر یونایتد پیوست و حالا در حالیکه به یک ستاره بزرگ در تاریخ فوتبال تبدیل شده، در تاریخ 22 نوامبر به همراه رئال مادرید به ورزشگاه خانگی سابق خود بازخواهد گشت. در جریان پیروزی 2-1 مادریدی ها مقابل اسپورتینگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رونالدو یکی از گل های تیمش را به زیبایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و حالا در مصاحبه با Sky Sports می گوید:

بازگشت همیشه خاص است. به یاد دارم که دو یا سه سال پیش به اولدترافورد برگشتم و حالا قرار است به اسپورتینگ بازگردم، تیمی که از 11 تا 18 سالگی من را پرورش داد. بازگشت به آنجا و دیدن ورزشگاه سابق و دوستان قدیمی همیشه لذت بخش است. شگفت انگیز خواهد بود، اما مسلماً باید از تیم خود دفاع کنم و می خواهم در این بازی پیروز شوم. ما به پیروزی نیاز داریم.

در ورزشگاه ژوزه آولاده اسپورتینگ بود که رونالدو با عملکرد خیره کننده خود مقابل منچستر یونایتد به پیروزی 3-1 تیمش در دیدار دوستانه کمک کرد و فرگوسن را تحت تأثیر قرار داد:

من همیشه رؤیای بازی در باشگاهی بزرگ را داشتم، و در آن زمان منچستر یونایتد از راه رسید. اما بعد از بازی مقابل آنها همه چیز واقعاً به سرعت طی شد. چند ماه بعد به منچستر منتقل شدم و فوق العاده بود. بازی مقابل آنها در لیسبون را به یاد دارم و عملکرد خوبی ارائه کردم. الکس فرگوسن سریع عمل کرد و سپس من راهی منچستر یونایتد شدم. می دانستم که خوب بازی کرده ام، اما نمی دانستم که چنین تأثیری روی برخی بازیکنان گذاشته ام. این برای من یک افتخار بود. واقعاً خوشحال بودم که آن افراد از بازی من خوششان آمده است.

1771