اسپورتینگ لیسبون آماده تجلیل از رونالدو

اسپورتینگ لیسبون آماده تجلیل از رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه اسپورتینگ لیسبون قصد دارد تا در هنگام برگزاری دیدار سه شنبه شب برابر رئال مادرید از کریستیانو رونالدو ستاره سابق این تیم پرتغالی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش وب سایت نود، به گفته برونو دی کاروالیو مدیر باشگاه اسپورتینگ لیسبون، این باشگاه پرتغالی قصد دارد تا پیش از دیدار تیم های اسپورتینگ لیسبون و رئال مادرید، از کریستیانو رونالدو تجلیل کند.

کریستیانو رونالدو که فوتبال خود را از رده جوانان اسپورتینگ آغاز کرده بود، در سال 2003 به منچستر یونایتد ملحق شد و پس از چند سال حضور در این تیم راهی رئال مادرید شد و نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه اسپانیایی ثبت کرد. دی کاروالیو مدیر باشگاه اسپورتینگ در خصوص تجلیل از رونالدو پیش از دیدار این تیم با رئال مادرید به COPE گفت:

ما خود را برای تجلیل و خوشامدگویی از کریستیانو آماده کرده ایم، اما باید ببینیم مقررات یوفا تا چه اندازه ای در این زمینه به ما اجازه خواهد داد تا مراسم را برگزار کنیم. او بازیکن سابق اسپورتینگ بوده و هر زمان که به ورزشگاه ما می آید احساس می کنیم که باید حمایت خود را از او نشان دهیم. به نظرم این کار قشنگی خواهد بود و مردم هم از کاری که ما انجام خواهیم داد، تشکر خواهند کرد. رونالدو مثل فرزند ماست و می خواهیم در هر زمانی که امکان داشت از او حمایت کنیم. اما امیدواریم که در این بازی گلزنی نکند.

دی کاروالیو در پایان در مورد دیدار با رئال مادرید گفت:

امیدوارم که عملکردی مثل بازی رفت داشته باشیم اما با نتیجه ای متفاوت.

اسپورتینگ در دیدار رفت با نتیجه 2 بر یک برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو شکست خورد. در دیدار رفت، کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا گل های تیم مادریدی را به ثمر رساندند.

2081