پیولی: جایگاه کنونی اینتر مناسب نام این باشگاه نیست

پیولی: جایگاه کنونی اینتر مناسب نام این باشگاه نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - استفانو پیولی سرمربی جدید اینتر، از انگیزه هایش برای احیای نراتزوری و برگرداندن این تیم به جایگاه واقعی اش در سری آ می گوید.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، پیولی که ابتدای هفته به عنوان جانشین فرانک دی بوئر در تیم اینتر مشغول به کار شد در خصوص شرایط تیم جدیدش می گوید:

بله حالا می توانید بگویید این اینتر است؛ تیم من. بسیار خوشحام و برای تجربه ای جدید کوهی از انگیزه ام. دنبال ماجراجویی جدید هستم و می خواهم با قدرت کارم را آغاز کنم. باید در ابتدا با شرایط و کسانی که باید با آن ها کار کنم آشنا شوم و پس از ان راه ما آغاز خواهد شد. ما اینتر هستیم و باید با کیفیت درخور شان این باشگاه بازی کنیم.

وی افزود:

بازی برابر بلونیا نخستین آزمون من با تیم اینتر خواهد بود. مانند یک کودک! خانواده جدید من هواداران اینتر خواهند بود و با شعار و تشویق آنها است که من انگیزه بیشتری برای موفقیت پیدا می کنم. هواداران پرشور اینتر سرمایه اصلی این باشگاه هستند. تمام تلاشمان را برای ارائه بازی زیبا و مهم تر از آن کسب نتیجه انجام خواهیم داد. تلاش می کنیم ابتدا اینتر را به جایگاه درخورشان این باشگاه برگردانیم و سپس هدف اصلی را دنبال خواهیم کرد.

1313