پیولی: اینتر هنوز با اوجش فاصله دارد

پیولی: اینتر هنوز با اوجش فاصله دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از پیروزی مقابل پسکارا و در آستانه تقابل مقابل لاتزیو و یوونتوس، پیولی هشدار داده تیمش هنوز تا اوج فاصله دارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، پیروزی مقابل پسکارا، نهمین پیروزی پیاپی نراتزوری در کلیه رقابت‌ها بود. پیولی پس از پایان بازی به مدیاست گفت:

پسکارا نمایش خوبی مقابل ما داشت و مشکلاتی برای ما ایجاد کرد. در پاسکاری‌هایمان می‌توانستیم دقت بیشتری داشته باشیم اما درنهایت سزاوار این نتیجه بودیم. 

وی در ادامه درمورد دو بازی حساس تیمش گفت:

بازی مقابل لاتزیو، برای ما خیلی مهم است و باید متمرکز بمانیم. در دیدار مقابل یوونتوس هم باید سبک خودمان را حفظ کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. ما در شرایط خوبی قرار داریم اما مطمئن هستم می‌توانیم بهتر از این کار کنیم. بازیکنان خوبی دارم اما هنوز با اوج فاصله داریم و این باید به ما اعتماد به نفس زیادی بدهد. ما هنوز کار خاصی نکرده‎ایم. هنوز با جایگاه مدنظرمان در جدول یا سبک فوتبالی مدنظرمان فاصله داریم.

وی درمورد رمز نتایج خوب تیمش پس از دوران ضعیف دی‌بوئر گفت:

باید بازیکنان را متقاعد کنید که برای منافع تیم، باید منافع شخصی خود را کنار بگذارند. ما باهم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تیم را بهبود ببخشیم. پایه‌های محکمی برای ایجاد تیمی خوب داریم و از آمادگی بازیکنان برای تلاش زیاد راضی هستم. ما اینتر هستیم و باید در همه بازی‌ها برای پیروزی تلاش کنیم.

گفتنی است اینتر با نتایج دیشب سری آ، توانسته به جایگاه چهارم سری آ برسد.

1405