ژیرو: نیمکت نشینی اذیتم می کند؛ این بدترین شروع من در آرسنال است

ژیرو: نیمکت نشینی اذیتم می کند؛ این بدترین شروع من در آرسنال است

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم فرانسوی آرسنال اذعان کرده بدترین شروع خودش در یک فصل از زمان حضور در آرسنال را تجربه می کند.

به گزارش وبسایت نود، اولیویه ژیرو که به دلیل صعود فرانسه به فینال یورو 2016 دیرتر از دیگر بازیکنان آرسنال به تمرینات ملحق شد در این فصل تنها در یک بازی از ابتدا به میدان رفته است. آرسن ونگر در غیاب او از الکسیس سانچز در نوک خط حمله استفاده کرده و درخشش این بازیکن شیلیایی باعث شده ژیرو نیمکت نشین شود.

ژیرو به نشریه اکیپ فرانسه گفته:

این بدترین شروع من در یک فصل از زمان حضور در آرسنال است. مربی پس از یورو به من یک ماه کامل استراحت داد. من می خواستم خیلی زود بازی کنم اما مربی اصرار کرد که استراحت کنم تا در ماه نوامبر به دوران اوج بازگردم. زمانی که بازی آرسنال را از روی سکوها نگاه می کردم، تیمی را دیدم که خیلی خوب بازی می کرد و شروع خیلی خوبی در این فصل داشت. من به خودم گفتم که قطار بدون من حرکت کرده و نباید خیلی عقب بمانم.

مربی به من گفته مرا بابت قدرت شخصیتم تحسین می کند. می دانم که او از من حمایت می کند اما با این وجود نیمکت نشینی نباید خیلی طولانی شود و یا اغلب رخ دهد چون در این صورت روی روحیه شما اثر می گذارد.

در مقابل ساندرلند با دو ضربه اولم به توپ توانستم دو گل بثمر برسانم. این اتفاق قرار نیست هر روز رخ دهد. امیدوارم بودم بتوانم از ابتدا مقابل تاتنهام بازی کنم چون در دو بازی قبلی تیم خوب کار کرده بودم. از اینکه در دربی شمال لندن روی نیمکت بودم یک مقدار ناامید شدم اما من آدمی نیستم که تسلیم شوم.

فکر می کردم مقابل پاریسن ژرمن بازی می کنم چون سه روز قبل در مقابل ساوتهمپتون روی نیمکت نشسته بودم اما در پاریس هم نیمکت نشین بودم. صبح روز بازی در پاریس که مربی به من گفت در ترکیب ابتدایی تیم نیستم واقعا ناراحت و ناامید شدم.

2031