رابرت پیرس: می‌خواهم روزی مدیر فنی آرسنال باشم

رابرت پیرس: می‌خواهم روزی مدیر فنی آرسنال باشم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق توپچی‌ها اعلام کرد که در صورتیکه شرایط مناسبی وجود داشته باشد، اشتیاق زیادی دارد تا مدیر فنی آرسنال باشد.

به گزارش وبسایت نود، هافبک شناخته شده سال‌های نه چندان دور آرسنال که یکی از اعضای تیم شکست ناپذیر این تیم در فصل 2003-2004 نیز بود و به  همراه این تیم قهرمانی جام حذفی و دو بار قهرمانی لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد از اشتیاقش برای پذیرفتن عنوان مدیر فنی این تیم لندنی خبر داد. بازیکن سابق تیم ملی فرانسه 79 بار با لباس تیم ملی کشورش به میدان رفت و موفق شد به مقام قهرمانی جام جهانی نیز دست یابد. پیرس 43 ساله که تا پیش از اعلام بازنشستگی‌اش از فوتبال - در فوریه گذشته - در سوپر لیگ هند بازی می‌کرد تجربه حضور در کادر مربیگری تیم لندنی را نیز دارد. با این حال این هافبک سابق آرسنال اعلام کرد اشتیاق زیادی دارد تا روزی به عنوان مدیر فنی این باشگاه فعالیت کند. او در جلسه پرسش و پاسخی که به صورت آنلاین انجام شد اعلام کرد:

دوست دارم روزی به عنوان مدیر فنی آرسنال فعالیت کنم،  نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما باید با مسئولین باشگاه و آرسن ونگر در این خصوص صحبت کنم. در صورتیکه بتوانم مدیر فنی آرسنال شوم، اتفاق ویژه ای برای من خواهد بود چرا که می‌توانم همچنان با فوتبال و آرسنال در ارتباط باشم. ارتباط خوبی با مربی این باشگاه دارم، می‌توانم با بازیکنان جوان همکاری کنم و پیشنهاد‌های خوبی برای پیشرفتشان به آن‌ها بدهم. از اینکه می‌توانم گاهی با تیم اصلی تمرین کنم بسیار خوشحالم و به همین دلیل با بازیکنان باشگاه ارتباط خوبی دارم. در حال حاضر مربیگری مد نظرم نیست، تیری، پاتریک و فردی لیونگبرگ آینده درخشانی در عرصه مربیگری خواهند داشت اما به این دلیل که هنوز مدرک مربیگری ندارم، در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آن فکر کنم. شاید روزی مربیگری را نیز تجربه کنم اما در حال حاضر سفیر باشگاه هستم، از زندگی جدیدم لذت می‌برم چرا که فشار زیادی روی من نیست.

1899