ونگر: سانچز می‌تواند تیری آنری جدید آرسنال باشد

ونگر: سانچز می‌تواند تیری آنری جدید آرسنال باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر اعلام کرد مهاجم شیلیایی توپچی‌ها پس از انتقالش به پست مهاجم مرکزی این توانایی را دارد تا تبدیل به تیری آنری دیگری برای این تیم شود.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه آرسن ونگر تیری آنری را از یک بازیکن وینگر به مهاجم مرکزی آرسنال تبدیل کرد، این بازیکن به بهترین گلزن تاریخ توپچی‌ها تبدیل شد و توانست یکی از سطوره های این باشگاه لندنی تبدیل شود. به نر می‌رسد این مهاجم شیلیایی پس از اینکه از سال 2014 از بارسا به توپچی‌ها پیوسته است توانایی خوبی برای جانشینی تیری آنری دارد. سانچز در 14 دیداری که برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است، 11 گل برای این تیم لندنی به ثمر رسانده است با این حال سرمربی فرانسوی توپچی‌ها اعلام کرد پیش از اینکه سانچز را به پست مهاجم مرکزی منتقل کند از موفقیت او در پست جدیدش اطمینان نداشته است. او در مصاحبه مطبوعاتی روز گذشته خود در این خصوص اعلام کرد:

سانچز در پست وینگر خوشحال بود چراکه همیشه خود را به عنوان یک وینگر شناخته بود. زمانی که به او در پست مهاجم مرکزی بازی دادم، او بدون هیچ مشکلی این مسئله را پذیرفت. در این خصوص باید تیری را متقاعد می‌کردم که می‌تواند در پست مهاجم مرکزی بازی کند و او درخش خاصی در این پست داشت، شاید یکی از بزرگترین دستاوردهای من همین انتقال آنری به پست مهاجم مرکزی بود. زمانی که یک بازیکن می‌تواند در پست وینگ به خوبی گلزنی کند، اگر به عنوان مهاجم مرکزی به کار گرفته شود هم می‌تواند توانایی خوبی داشته باشد و این توانایی را همیشه در سانچز می‌دیدم. سال گذشته و دو سال قبل هم در برخی از دیدارها از سانچز به عنوان مهاجم مرکزی استفاده کرده بودم و الان می‌دانم که اشتباه می‌کردم چراکه به میزان لازم به او فرصت نداده بودم تا در پست مهاجم مرکزی بازی کند. اما در فصل جاری شرایط متفاوتی رقم خورد. او به عنوان مهاجم مرکزی به خوبی در تیم جا افتاده است چراکه آزادی بیشتری در تیم دارد و بهتر می‌تواند از تکنیک بالای خود استفاده کند.

1899