علی پورحیدری در گفت‌وگو با نود: خیلی ها آمدند و با پدرم عکس گرفتند/ مردم این موضوع را فراموش کنند

علی پورحیدری در گفت‌وگو با نود: خیلی ها آمدند و با پدرم عکس گرفتند/ مردم این موضوع را فراموش کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - فرزند منصور پورحیدری گفت: دست مردم را می بوسم و از همه آنها به خاطر ابراز همدردی صمیمانه تشکر می کنم.

علی پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار سایت نود گفت: از روزی که پدرم بیمار شد و از وقتی که از دنیا رفت شاهد محبت های بیش از پیش مردم، مسئولان، پیشکسوتان و اهالی ورزش بوده ایم. امروز هم حضور پرشمار مردم و چهره های ورزش برای ما تسلی خاطر بود.

وی ادامه داد: روزهای بسیار تلخ و بدی را سپری می کنیم و نمی دانم درباره درگذشت پدرم چه باید بگویم، فقط می گویم دست مردم را می بوسم و از همه آنها سپاسگزارم.

علی پورحیدری درباره حضور عباس جدیدی در منزلشان و حواشی به وجود آمده گفت: به خاطر این موضوع خیلی ناراحت شدم. این به ما اثبات شده است که آقای جدیدی به عنوان یک پهلوان و قهرمان ملی هرگز به دنبال این نبودند که در آن شرایط با پدرم عکس گرفته و منتشر کنند. خیلی ها آمدند و رفتند و عکس هایی گرفته شد، احتمالا این عکس را فردی گرفته و منتشر کرده و این به ما اثبات شده است. من از آقای جدیدی خواهش می کنم که ناراحت نباشند. مردم هم تحت تاثیر ناراحتی درگذشت پدرم واکنش هایی نشان دادند، از آنها خواهش می کنم که این موضوع را فراموش کنند و حرمت آقای جدیدی را حفظ کنند. پدرم با آقای جدیدی رابطه صمیمانه و بسیار دوستانه ای داشتند و همیشه هم به هیات ایشان می رفتند.

وی درباره حضور پرسپولیسی ها گفت: واقعا آنها به ما ثابت کردند در چنین مواقعی چیزی که برای آنها مهم نیست رنگ هاست  و معرفتشان را نشان دادند. از تمام بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس، باشگاه و هواداران این تیم آمدند و خالصانه با ما ابراز همدردی کردند. ممونیم که آمدند و در کنار ما و استقلالی ها بودند. پدرم همیشه سعی می کرد احترام پرسپولیسی ها نگه دارد و پرسپولیسی ها هم در مراسم بدرقه پدرم حضور پررنگی داشتند که از همه آنها تشکر می کنم.

علی پورحیدری در پایان گفت: بار دیگر وظیفه خودم می دانم  از تمامی جامعه ورزش و فوتبال و مردم و حتی آنهایی که میانه ای با فوتبال ندارند اما نسبت به درگذشت پدرم به روش های مختلف ابراز همدردی کردند تشکر کنم.