اسپالتی: ناینگولان باید همیشه روحیه جنگندگی خود را حفظ کند

اسپالتی: ناینگولان باید همیشه روحیه جنگندگی خود را حفظ کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا به تمجید از لوچیانو اسپالتی ضمن تمجید از عملکرد راجا ناینگولن می گوید این بازیکن آماده است تا بار دیگر به روزهای خوب خود برگردد.

به گزارش وب سایت نود، لوچیانو اسپالتی که در نشست خبری پیش از دیدار این هفته برابر بلونیا حاضر شده بود، در مورد وضعیت راجا ناینگولن هم صحبت کرد و به تمجید این بازیکن پرداخت.

ناینگولن پس از چند بازی که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و انتقادات زیادی از این بازیکن می شد؛ عملکرد ضعیف ناینگولن باعث شد تا روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک از این بازیکن برای مرحله جدید رقابت های انتخابی جام جهانی دعوت نکند. اما سرمربی تیم فوتبال رم معتقد است این هافبک پرجنب و جوش تیمش می تواند به روزهای اوجش بازگردد. وی در ادامه گفت:

به نظرم، ناینگولان حالا همان بازیکنی شده که می خواهیم، یک بازیکن جنگنده. او یک بازیکن جنگجو و همه می خواهیم او را اینگونه ببینیم. او یک جنگجوی ذاتی است. او به غیر از گل هایی که برای ما به ثمر رسانده، دو وظیفه مهم دیگر هم برای تیم انجام می دهد. زمانی که توپ در اختیار حریف قرار دارد، با وجودی که پست اصلی او در میانه میدان است، اما با اینحال به عقب برمی گردد و به خط دفاعی کمک می کند. و باز هم به جای اصلی خود بر می گردد. او بسیار سریع تر از رقیب عمل می کند و اجازه کار کردن را به حریف نمی دهد.

اسپالتی در پایان هم گفت:

چند بازی او نتوانست با همان آمادگی کامل بازی کند. این شرایط می تواند برای همه پیش بیاید اما سایر بازیکنان و اعضای تیم باید به او کمک کند تا بتواند این شرایط را هرچه زودتر به پایان برساند.

2081