راجا ناینگولان و جدایی دوباره از اینتر

راجا ناینگولان و جدایی دوباره از اینتر

خبرگزاری فوتبالی – راجا ناینگولان با وجود بازگشت به اینتر پس از پایان دوره حضور قرضی‌اش در تیم کالیاری احتمالا باز هم از اینتر جدا می‌شود و این بار با قراردادی دائمی پیراهن کالیاری را بر تن می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کالیاری علاقه خود به حفظ ناینگولان را پنهان نکرده و دوست داشت تا راجا را در ساردینیا حفظ کند اما همه چیز به این تیم بستگی ندارد زیرا اینتر می‌خواهد تنها به صورت دائمی ناینگولان را به فروش برساند و به دنبال قرارداد قرضی نیست.

اسکای اسپورت در همین زمینه گزارش داده مدیران تیم کالیاری امیدوار هستند تا با ملاقات با مدیران نرآتزوری بر سر امضای قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون یورو به توافق برسند و ناینگولان به طور دائمی به تیم کالیاری بپیوندد. در کنار این ۱۲ میلیون یورو قرار است ریکاردو لادینتی و یک نفر از بین روبرتو بیانکو و فدریکو موریگوسو هم به عنوان بخشی از قرارداد از کالیاری به اینتر بپیوندد.

ناینگولان که سابقه حضور در تیم رم را هم دارد هنوز ۲ سال دیگر با تیم اینتر قرارداد دارد اما با توجه به اینکه در برنامه‌های کونته جایی ندارد و به ندرت در ترکیب اصلی اینتر قرار می‌گیرد انتظار دارد با امضای این قرارداد که مدت آن ۳ سال است به طور کامل از جمع اینتری‌ها جدا شود و پیراهن کالیاری را بر تن کند.

1101