ریکلمه: هر تیمی می تواند آرژانتین را بدون مسی شکست دهد

ریکلمه: هر تیمی می تواند آرژانتین را بدون مسی شکست دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین اذعان کرده صعود این تیم به جام جهانی به آمادگی لیونل مسی وابسته است.

به گزارش وبسایت نود، خوان رومان ریکلمه در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده تیم ملی آرژانتین برای صعود به جام جهانی 2018 به مسی نیاز دارد و ابراز امیدوار کرده این بازیکن در ادامه بازی های مرحله مقدماتی مصدوم نشود.

آرژانتین در سه بازی مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه که مسی را در اختیار داشته به پیروزی رسیده اما در هفت بازی دیگر بدون مسی تنها به یک پیروزی دست یافته و حالا در رده ششم جدول مرحله مقدماتی قاره آمریکای جنوبی قرار دارد.

ریکلمه به وبسایت رسمی فیفا گفته:

باید امیدوار باشیم که مسی مصدوم نشود چون هر تیمی می تواند آرژانتین را بدون مسی شکست دهد. ما بهترین بازیکن دنیا را داریم. منطقی است که با حضور مسی قوی تر باشیم و بدون او به یک تیم معمولی تبدیل شویم.

قبلا هم گفتم زمانی که مسی مصدوم شود، آرژانتین دوباره یک تیم معمولی خواهد شد اما بقیه گفتند من منفی نگرانه صحبت می کنم. اما زمانی که او مصدوم می شود و ما امتیاز نمی گیریم، به او برای بازگشت التماس می کنیم. همیشه مسئله در مورد مسی است. ما به او باور داریم. او منحصربفرد است. مسی ما را چند سطح بالاتر برده که کار آسانی نیست.

ستاره پیشین بارسلونا و بوکاجونیورز همچنین درباره بازی با برزیل در روز 10 نوامبر در ریو دو ژانیرو گفته:

ما فرصت خوبی برای شکست برزیل و افزایش اعتماد بنفس خودمان داریم اما آنجا هم ضربه می خوریم چون نیمار مثل مسی در طی 90 دقیقه حتما کاری خواهد کرد.

2031