ریکلمه: شک ندارم که مسی به تیم ملی آرژانتین بازخواهد گشت

ریکلمه: شک ندارم که مسی به تیم ملی آرژانتین بازخواهد گشت

سایت رسمی فوتبالی- خوان رومن ریکلمه، اسطوره فوتبال آرژانتین مدتی در تیم ملی کشورش در کنار لیونل مسی توپ زده و آشنایی آنها در همان زمان باعث شده تا دوستی عمیقی میانشان شکل بگیرد که هنوز وباگذشت سالها همچنان پابرجاست. 

ریکلمه هر زمان که به اسپانیا سفر می کند، سری به مسی می زند و رویایش این است که پسرش آگوستین مثل مسی بار بیاید. او هرچند وقت یک بار، با مسی تلفنی صحبت می کند و از همین رو صحبت های او در مورد ستاره آرژانتینی بارسلونا معمولا صحیح و قابل اتکاست. حالا ریکلمه در صحبت هایی در مورد فاصله گرفتن لئو از اردوی تیم ملی آرژانتین صحبت کرده و در این رابطه گفته:« تردیدی ندارم که مسی برای بازی کردن به تیم ملی آرژآنتین بازخواهد گشت. من به اندازه کافی با او صحبت می کنم ولی در مورد تیم ملی صحبتی نمی کنیم و در مورد مسائل مختلف دیگری حرف می زنیم. من از دور و از بیرون او را می بینم و فکر می کنم که به تیم ملی برخواهد گشت. او بازی کردن برای تیم ملی آرژانتین را خیلی دوست دارد.»

ریکلمه در گفتگوی مفصلی که با فاکس سپورتس داشت، در ادامه در مورد احساس تعلق خاطر مسی به آرژآنتین گفت:«او یک بار اینجا بازی کرد، بعد به اسپانیا رفت و برای یک بازی دوستانه به سن خوان برگشت. این کار را کسی می کند که بازی کردن با پیراهن تیم ملی کشورش را خیلی دوست داشته باشد. همه افراد این کار را انجام نمی دهند.»

در حال حاضر لیونل مسی در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی آلبی سلسته توسط اسکالونی جایی ندارد و برای بازیهای دوستانه مقابل تیمهای برزیل وعراق آرژانتین را همراهی نخواهد کرد. گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که لئو را تا پایان سال 2018 میلادی در پیراهن آلبی سلسته نخواهیم دیدوباید دید که آیا او برای حضور در رقابت های سال آینده کوپا آمه ریکا به اردوی تیم ملی آرژانتین بازخواهد گشت یا خیر.

 

6363