پیش بازی لژیا ورشو - رئال مادرید؛ فرصتی برای صدرنشینی کهکشانی ها و آقای گلی رونالدو

پیش بازی لژیا ورشو - رئال مادرید؛ فرصتی برای صدرنشینی کهکشانی ها و آقای گلی رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم لهستانی لژیا ورشو می رود.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی می بایست در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه F، به مصاف لژیا ورشو برود. این بازی ساعت 23.15 چهارشنبه 12 آبان 1395 در ورزشگاه ارتش لهستان در شهر ورشو و به قضاوت پاول کرالووچ از جمهوری چک برگزار می شود. در این گروه، رئال مادرید 7 امتیازی به علت تفاضل گل کمتر پس از بوروسیا دورتموند در رده دوم جدول قرار داشته ولی لژیا ورشو حتی یک امتیاز هم ندارد و در صورت شکست در این بازی، حذف این تیم لهستانی قطعی می شود.

هدف اصلی رئال مادرید در این بازی، یک برد پُر گل و در نهایت، حضور در صدر جدول گروه است. صدرنشینی شاگردان زین الدین زیدان کاملاً به نتیجه دیدار هم زمان دورتموند و اسپورتینگ بستگی خواهد داشت. کهکشانی در دیدار رفت مقابل لژیا که اولین مسابقه رسمی این دو تیم نیز محسوب می شد، با نتیجه 5-1 به برتری دست یافت. این تیم لهستانی با 13 گل خورده، بدترین خط دفاعی را در فصل جاری لیگ قهرمانان به خود اختصاص داده است.

نکات آماری بازی:

لژیا ورشو از فصل 96-1995 به بعد، نه تنها در بازی های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده، بلکه حتی یک گل هم در این 3 بازی خانگی نزده است. باشگاه های لهستانی طی 8 بازی خانگی مقابل تیم های اسپانیایی در قرن 21، فقط یک بار پیروز شده اند که مربوط به دیدار ویسلا کراکوف مقابل بارسلونا در فصل 09-2008 می باشد. اما لژیا ورشو طی 9 بازی مقابل تیم های اسپانیایی در کلیه رقابت ها، فقط یک بار پیروز شده است. آخرین برد لژیا مقابل اسپانیایی ها در فصل 71-1970 مقابل اتلتیکو مادرید بود.

رئال مادرید طی 3 بازی اخیر خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است. آنها 7 بار با تیم های لهستانی در کلیه مسابقات رسمی رو به رو شده که هر 7 بازی را با برد به پایان رسانده اند.

رئال مادرید طی 47 بازی اخیر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فقط در یک بازی نتوانسته دروازه تیم حریف را باز کند. (تساوی بدون گل مقابل پاریسن ژرمن در اکتبر 2015)

رئال مادرید طی 7 بازی اخیر در لیگ قهرمانان شکست نخورده و در 3 بازی اخیر، حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

بیشترین تعداد شوت به سوی دروازه در بازی های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، مربوط به دو مسابقه رفت لژیا مقابل تیم های رئال مادرید و بوروسیا دورتموند می شود. (به ترتیب 32 و 31 شوت به سوی دروازه لژیا روانه شد)

از شروع فصل 13-2012 لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو موفق شده که طی 23 بازی خارج از خانه برای رئال مادرید، 28 گل را به ثمر برساند. انتظار می رود که دیدار مقابل لژیا، بهترین هدیه برای او باشد تا دوباره با لیونل مسی فاصله بگیرد.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

حضور آدام هلوشک در ترکیب لژیا به علت مصدومیت، در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی گیلرمه در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت. خبر خوش برای لهستانی ها، بازگشت میشال پاژدان به ترکیب لژیا است.

در غیاب پپه و سرخیو راموس، رئال مادرید باید از ناچو و رافائل واران به عنوان جانشین آنها استفاده کند. کیلور ناواس دروازه بان کهکشانی ها هم دچار مصدومیت شده و شاید به جای او، کیکو کاسیا درون دروازه قرار بگیرد. لوکا مودریچ و کاسمیرو دو بازیکن بزرگ رئال مادرید نیز به علت مصدومیت، غایب بزرگ این بازی هستند اما انتظار می رود که آلوارو موراتا، ایسکو و مارکو آسنسیو در ترکیب اصلی رئال به میدان بروند.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464