رئال مادرید 5-1 لژیا ورشو؛ پیروزی آسان لوس بلانکوس

رئال مادرید 5-1 لژیا ورشو؛ پیروزی آسان لوس بلانکوس

وبسایت رسمی برنامه نود - در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد در گروه F با نتیجه 5-1 از سد لژیا ورشو عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه پر گل 5-1 از سد نماینده لهستان عبور کرده و شمار امتیازات خود را به 7 برساند.

دقیقه '6: رئال مادرید که بازی را خوب و هجومی آغاز کرده بود، این بار روی شوت زمینی رونالدو صاحب موقعیت شد که توپ پس از برخورد با مدافعان حریف، از کنار دروازه به کرنر رفت.

دقیقه '12: شوت اوفوئه چسبیده به محوطه جریمه رئال مادرید با خوش شانسی میزبان به تیر عمودی برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه '16 (1-0)(گرت بیل): دنیلو در سمت راست توپ را به بیل سپرد و این بازیکن ولزی پس از حرکتی در عرض، ضربه تماشایی خود را به گوشه پایین دروازه روانه کرد تا بعد از 679 روز دوباره در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

دقیقه '19 (2-0)(OG): گل دوم رئال مادرید با فاصله ای خیلی کم به ثمر رسید؛ این بار بنزما از سمت چپ حرکت کرد و پاس به بیرون او با شوت سرکش مارسلو همراه شد که توپ به پای مدافع لژیا برخورد کرد و پس از تغییر جهت، وارد دروازه شد و گل به خودی ثبت شد.

دقیقه '22 (2-1)(میروسلاو رادوویچ): دنیلو با خطای آشکار روی رادوویچ، یک ضربه پنالتی به حریف اهدا کرد تا خود رادوویچ پشت توپ قرار گرفته و خلاف جهت حرکت ناواس، یکی از گل های خورده را خیلی زود جبران کرد.

دقیقه '24: توپ ارسالی به روی دروازه لژیا در یک رفت و برگشت روی پای بنزما فرود آمد اما شوت محکم این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان برگشت داده شد.

دقیقه '33: ضربه ایستگاهی به دست آمده در نزدیکی محوطه جریمه را رونالدو به سمت دروازه شلیک کرد که مالارز با واکنشی مناسب توپ را برگشت داد.

دقیقه '35: روی اشتباه بیل در نزدیکی محوطه جریمه خودی، بازیکنان لژیا توپ ربایی کردند و در موقعیت گلزنی خوبی قرار گرفتند اما ضربه کوچارسکی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '37 (3-1)(مارکو آسنسیو): گل سوم شاگردان زیدان هم از راه رسید تا خیال مادریدی ها مجدداً راحت شود؛ ارسال زمینی دنیلو از سمت راست، با پاس به بیرون رونالدو به آسنسیو همراه شد تا این هافبک جوان اسپانیایی با ضربه ای دقیق دروازه لژیا را باز کرده و به اولین بازیکن تیم تبدیل شد که در هر سه تورنمنت موفق به گلزنی شده است.

دقیقه '49: شوت مارسلو بعد از برخورد با مدافعان مقابل پای چپ بنزما قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را باز هم مالارز با واکنشی خوب از روی خط برگشت داد.

دقیقه '62: خامس رودریگز جای خود را به لوکاس وازکز داد و موراتا هم جای بیل را گرفت؛ در این دقایق شاگردان زیدان و به خصوص کریستیانو رونالدو بازی قابل توجهی ارائه نمی کردند.

دقیقه '67 (4-1)(لوکاس وازکز): یک گل تماشایی از دو بازیکن تعویضی رئال مادرید؛ ارسال خوب پای چپ موراتا از سمت راست، با شوت والی سرکش وازکز در تیر دوم همراه شد که توپ به زیبایی از میان پاهای دروازه بان به گل چهارم تبدیل شد.

دقیقه '78: پاس عرضی محکم بنزما را رونالدو داخل محوطه قطع کرد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. لحظه ای بعد هم آسنسیو جای خود را به کواچیچ داد.

دقیقه '83: رونالدو بعد از یک و دو با بنزما از سمت راست وارد محوطه لژیا شد اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا ستاره پرتغالی امشب همچنان در گلزنی ناکام باشد.

دقیقه '85 (5-1)(آلوارو موراتا): اگرچه رونالدو امشب موفق به گلزنی نشد، اما دومین پاس گل خود را هم داد؛ روی پاس این ستاره پرتغالی، موراتا از سمت چپ وارد محوطه شد و با یک بغل پا به راحتی دروازه لژیا را برای پنجمین بار باز کرد.

دقیقه '86: نیکولیچ در معدود موقعیت لژیا در نیمه دوم توپ را از مقابل واران ربود و به سمت دروازه ضربه زد که ناواس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '88: ورنالدو همچنان برای رسیدن به گل تلاش می کرد و این بار روی پاس کواچیچ، چرخید و با پای چپ به سمت دروازه شلیک کرد که مالارز باز هم با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771