فخرالدینی: مشکل مالی نداشتیم، با اختلاف 2، 3 گل می بردیم

فخرالدینی: مشکل مالی نداشتیم، با اختلاف 2، 3 گل می بردیم

مدافع نفت تهران گفت:قرار است امروز به ما خبر بدهند تا به جلسه ای با مسئولان باشگاه برویم. هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می افتد.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با تساوی نفت تهران مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بازی خوبی ارائه کردیم. فکر می کنم 2 نیمه تقریبا در اختیار ما بود. هر کسی بازی را دیده باشد، متوجه می شود که ما تیم برتر میدان بودیم و برای برد به میدان رفته بودیم. یک گل زودهنگام روی غافلگیری خوردیم و گل دوم نیز روی کار تاکتیکی حریف نبود. می توانستیم برنده باشیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم. 

وی درباره گلزنی اش در این بازی عنوان کرد: خوشحالم که توانستم گلزنی کنم. تمام تمرکزم را گذاشتم تا بتوانم برای تیم مفید باشم. در این بازی هم خدا برای من خواست و با تلاش بازیکنان من توانستم ضربه نهایی را بزنم. 

مدافع نفت تهران درباره تاثیر مشکلات مالی روی بازیکنان تیم تصریح کرد: قطعا خیلی تاثیر دارد. بازیکنان ما اگر مشکل نداشتند و با تمرکز بالاتری بودند، می توانستیم با اختلاف 2، 3 بازی را ببریم. در بازیهای قبلی نیز شرایط بهتر بود و بردیم. متاسفانه از نظر ذهنی درگیر هستیم و این روی تیم تاثیر می گذارد. نمی توانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است اعتصاب بازیکنان ادامه دار باشد یا خیر، گفت: قرار است امروز به ما خبر بدهند تا به جلسه ای با مسئولان باشگاه برویم. هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می افتد.

فخرالدینی با عرض تسلیت به همبازی سابقش افزود: از شنیدن این خبر خیلی تاسف خوردم. از سال قبل یادم می آید که پدر امید مریض بود و او دائما به بیمارستان می رفت. برایش خیلی ناراحتم و به او تسلیت می گویم.

مدافع سابق استقلال درباره وضعیت پورحیدری گفت: امیدوارم منصورخان هر چه سریعتر سلامتی اش را به دست بیاورد چون برای همه استقلالی ها مثل یک پدر می ماند.