کلوپ: فرگوسن را دوست دارم؛ رفتن بنتکه به نفع همه بود

کلوپ: فرگوسن را دوست دارم؛ رفتن بنتکه به نفع همه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول اعتراف کرده به سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد علاقه دارد.

به گزارش وبساتی نود، یوگن کلوپ در نشست خبری امروز خود در آستانه بازی فردا مقابل کریستال پالاس ضمن تمجید از کریستین بنتکه عنوان کرد فروش این بازیکن به کریستال پالاس به سود هر دو طرف بوده است.

کلوپ به نقل از فورفورتو به خبرنگاران گفت:

از عملکرد خوب بنتکه در پالاس متعجب نشدم. ما از توانایی های او آگاه هستیم. این انتقال به سود او بود. شرایط او قرار نبود در لیورپول تغییر کند و کریستین خودش از این موضوع باخبر بود بنابراین این انتقال به سود هر دو طرف بود. ما مربیان باید دائما تصمیماتی بگیریم. من همیشه صادق هستم. در دفتر من همیشه به روی بازیکنان باز است.

کریستال پالاس تیم خوبی است که در خط دفاع تجربه زیادی دارد و از خط حمله باکیفیتی هم برخوردار است. آن ها خریدهای خوبی کردند و بنظرم می توانند برای سهمیه لیگ اروپا بجنگند. آن ها واقعا تیم خوبی هستند. بازی در خانه پالاس دشوار است. مشتاق این بازی هستیم. باید ثابت کنیم که می توانیم به این نتایج خوب ادامه دهیم.

سرمربی لیورپول درباره تمجید سر الکس فرگوسن از عملکردش و اینکه او موفق شده شور و شوق را به آنفیلد بازگرداند هم گفت:

آیا اجازه دارم که بگویم از الکس فرگوسن خوشم می آید؟ من با او قبل از اینکه به لیورپول بیایم ملاقات کردم. گفتن حرف های مثبت از سوی او خوشحال کننده است. او باید که لازم بود را در منچستر یونایتد انجام می داد و آن ها طبیعتا به سود لیورپول نبودند. گفتن نکات مثبت درباره لیورپول بهتر از نکات منفی است. البته مطمئن هستم که از خانه اش خارج نشده و گفته بهتر است امروز راجع به لیورپول صحبت کنم. از او درباره ما سوال پرسیدند.

شاید باید ذهنیت هواداران نسبت به گذشته را تغییر دهیم اما با اینکه چیز زیادی درباره شور و شوق نمی دانم باید بگویم که احساس می کنم جو مثبتی در اطراف باشگاه و مجموعه تمرینی وجود دارد. این چیز خوبی است.

2031