نبرد قهرمانان را باز هم ذوب‌آهن برد / استقلال خوزستان ناکام مقابل سبزپوشان اصفهان

نبرد قهرمانان را باز هم ذوب‌آهن برد / استقلال خوزستان ناکام مقابل سبزپوشان اصفهان

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان با برتری تیم اصفهانی به پایان رسیدبه گزارش وبسایت نود ، در ادامه هفته دهم رقابت‌‌های لیگ برتر عصر امروز تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان از ساعت 16:45 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر میزبان به پایان رسید.

ذوب آهن

محمد رشید مظاهری؛ محمد نژاد مهدی؛ مهدی مهدی پور؛ احسان پهلوان؛ علی حمام؛ مهرداد قنبری؛ حجت حق وردی؛  دانیال اسماعیلی فر؛ مهدی رجب زاده؛ جری بنگستون؛ مرتضی تبریزی

سرمربی: سید مجتبی حسینی

استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی؛ محمد طیبی؛ عقیل کعبی؛ پیمان شیرزادی؛ دانیال ماهینی؛ میثم دورقی؛ عزت الله پورقاز؛ نوید عاشوری؛ مهدی مومنی؛ حسن بیت سعید؛ رحیم زهیوی

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

نیمه اول

دقیقه 8: پورقاز از کنار خط طولی ضربه اوت بلندی را پرتاب کرد که زهیوی با ضربه سر روی این توپ اثر گذاشت، اما مظاهری توپ را به راحتی مهار کرد.

دقیقه 10: احسان پهلوان از فاصله ای دور به سمت دروازه استقلال خوزستان شوت کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب یک ضربه آزاد شد که زهیوی این ضربه را با اختلاف اندکی به بیرون زد.

دقیقه 27: عاشوری از سمت دروازه ذوب آهن توپی را روی دروازه حریف فرستاد که حسن بیت سعید با یک ضربه بغل پا به توپ ضربه زد اما این ضربه راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 29: هافبک استقلال توپی را برای مؤمنی ارسال کرد اما مؤمنی این توپ را با فاصله زیادی به بیرون زد.

دقیقه 34: استقلال خوزستان صاحب یک ضربه کرنر شد که زهیوی از همان نقطه کرنر توپ را محکم و مستقیم به سمت دروازه ذوب آهن زد که مظاهری این توپ نسبتاً خطرناک را با مشت از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 37: بازیکنان استقلال خوزستان ضربه کرنر بلندی را روی محوطه شش قدم ارسال کردند که پورقاز با یک ضربه سر محکم اما بی دقت توپ را به بیرون زد.

دقیقه 39: علی اصغر عاشوری از سمت چپ نفوذ کرد و در نزدیکی محوطه جریمه ذوب آهن پاس عرضی و زمینی را برای برای مهاجمان تیمش فرستاد که این توپ در شرایطی خطرناک از روی پای زهیوی و بیت سعید گذشت و بهترین موقعیت برای گلزنی تیم استقلال خوزستان از دست رفت.

نیمه دوم

دقیقه 55: شوت پورقاز از فاصله حدود بیست متری با برخورد به مدافعان ذوب آهن با اختلاف به کرنر رفت.

گل اول ذوب آهن توسط مهدی رجب زاده

دقیقه 57: خطای طیبی روی احسان پهلوان در نزدیکی خط محوطه جریمه، یک ضربه آزاد را برای تیم اصفهانی به ارمغان آورد که این ضربه آزاد را مهدی رجب زاده به زیبایی هرچه تمام تر به قعر دروازه استقلال خوزستان فرستاد.

دقیقه 64: با خطای بازیکنان ذوب آهن روی مهدی مؤمنی، استقلال خوزستان صاحب یک ضربه آزاد در گوشه کنار محوطه جریمه شد. بازیکن استقلال خوزستان این ضربه را به صورت سانتر به محوطه جریمه فرستاد که پیمان شیرزادی توپ را با یک ضربه سر نه چندان محکم روانه دروازه ذوب آهن کرد که مظاهری توپ را به سادگی در اختیار گرفت.

دقیقه 65: بنگستون موقعیت عالی ذوب آهن برای گلزنی را با یک ضربه بسیار بد هدر داد.

دقیقه 87: شوت سنگین رحیم زهیوی از فاصله حدود 30 متری از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

گل دوم ذوب آهن توسط احسان پهلوان

دقیقه 1+90: بازیکنان ذوب آهن در دقایق پایانی روی یک ضدحمله در یک موقعیت بسیار خوب قرار گرفتند که احسان پهلوان با یک شوت دقیق و فنی از پشت محوطه جریمه، دروازه استقلال خوزستان را برای دومین بار باز کرد.

 

2020