رافینیا: حرکات نیمار تحریک آمیز نیست، بلکه هنر است؛ بارسلونا نباید بعد از گل خوشحالی کند!

رافینیا: حرکات نیمار تحریک آمیز نیست، بلکه هنر است؛ بارسلونا نباید بعد از گل خوشحالی کند!

وبسایت رسمی برنامه نود - رافینیا هم در واکنش به اظهارات خاویر تباس، رئیس لالیگا که حرفه ای گری و یکپارچگی باشگاه بارسلونا را زیر سؤال برده بود، به حمایت از تیمش پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، اعضای باشگاه بارسلونا و همچنین رئیس این باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو به صحبت های تباس واکنش نشان دادند و خواهان رسیدگی دادگاه داوری ورزش (CAS) به اظهارات رئیس لالیگا شدند. حالا رافینیا در واکنش به این صحبت که بارسلونا هواداران والنسیا را تحریک کرده است، گفت:

اگر شما نمی توانید بعد از گلزنی در لحظات پایانی مثل بازی در مستایا خوشحالی کرده و جشن بگیرید، پس فکر می کنم بارسلونا دیگر نباید خوشحالی بعد از گل داشته باشد. ما از اظهارات تباس شگفت زده شدیم، چون به عنوان رئیس لالیگا او باید از بازیکنانی که بخشی از این لیگ هستند، محافظت کند.

آنها داستان را تحریف کردند، یک بطری آب به سر نیمار برخورد کرد و آنها داستان حول این اتفاق را عوض کردند. این یک حادثه خشونت آمیز از سوی یکی از هواداران حاضر در مستایا بود و حالا آنها نیمار را سرزنش می کنند. برای من واقعاً تعجب برانگیز است. بله، به این حرف باور دارم، او قربانی یک کمپین است، آنها به دنبال چنین مسائلی هستند تا چیز هایی بسازند که وجود ندارد. اما فوتبال همین است. کیفیت نیمار فراتر از حد معمول است و این را در زمین هم نشان می دهد. به نظر من حرکات او تحریک آمیز نیست، بلکه هنر است. ای کاش همه می توانستند چنین حرکاتی را به نمایش بگذارند، اما هرکس نحوه بازی خاص خود را دارد.

والنسیا به خاطر حرکت و رفتار هوادارانش 1,500 یورو جریمه شد.

1771