گزارش زنده / فولاد خوزستان 0 - 0 استقلال

گزارش زنده / فولاد خوزستان 0 - 0 استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود -  تیم استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفته است.

به گزارش وب سایت نود، استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادووانی، رابسون جانواریو، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، هرائر مگویان، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری و علی قربانی به میدان رفته است.

خوزستانی ها با ترکیب وحید طالب لو، عبدالله کرمی، ایوب والی، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات، عبدالله ناصری و ساسان انصاری به میدان آمده اند.

دقایق حساس

دقیقه 1 : شوت سنگین و زمینی بازیکن فولاد از راه دور را مهدی رحمتی به سختی دفع کرد .

دقیقه 3 : اسماعیل شریفات با یک حرکت پا به توپ می رفت که داخل محوطه استقلال شود و خطر جدی ایجاد کند اما دفاع خوب بازیکنان استقلال در لحظه آخر توپ را از این بازیکن گرفت.

دقیقه 4 : پاس در عمق چاگو پشت مدافعان استقلال می رفت که فولاد را در یک موقعیت فوق العاده خطرناک قرار دهد که مهدی رحمتی خارج شد و این توپ را دفع کرد.

دقیقه 6 : سانتر چاگو روی دروازه استقلال با ضربه سر عبدالله کرمی همراه شد و در بین راه به رابسون جانواریو برخورد کرد و به ساسان رسید ، اما انصاری نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 10 : سانتر عبدالله زاده به روی دروازه با ضربه سر ساسان انصاری می رفت که به گل تبدیل شود اما رابسون توپ را از روی خط برگشت داد.

2020