فرکی: برخی اصرار دارند من از سایپا بروم

فرکی: برخی اصرار دارند من از سایپا بروم

سرمربی سایپا گفت:باید مقابل سپاهان قرار بگیریم که یکی از افتخارات فوتبال ماست.

به گزارش کاپ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر سپاهان اظهار داشت: ما بازی های هفته دهم را پیش رو داریم. باید مقابل سپاهان قرار بگیریم که یکی از افتخارات فوتبال ماست. فردا بازی با سپاهان برای ما حساس است که سه امتیازش را بگیریم.

وی در ادامه افزود: برای بهبود جایگاهمان باید این بازی را ببریم. تلاش کردیم تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم. سپاهان تیم خوبی است. آنها تلاششان را می کنند که به پیروزی برسند. با یک برد در پی تغییر دادن شرایط هستیم. هدف ما این است که نتیجه بگیریم. باید خودمان شرایط خودمان را بهتر کنیم. مقابل صبا، تراکتور و استقلال می توانستیم برنده باشیم اما موقعیت هایی که از دست دادیم باعث شد فرصتهایی را از دست بدهیم و پیروز میدان نشویم.

سرمربی سایپا همچنین خاطرنشان کرد: در سه بازی اخیر یک امتیاز کسب کردیم و با برد می توانیم چند پله بالاتر بیاییم. تمام تلاش را برای پیروز شدن به کار می بریم. جدال من با تیم سابقم طبیعی است. ما مقابل فولاد هم قرار گرفتیم. هر چیزی جایگاه خاص خودش را دارد. از نظر من این بازی هیچ فرقی با بقیه بازی ها ندارد. امیدوارم بازی خوبی باشد. هر بازیکنی برای موفقیت تیم خودش تلاش می کند. من هم در تیم سایپا هستم و به گذشته کار ندارم. گذشته به تاریخ گذشته است. نه تنها سپاهان بلکه فولاد و نفت هم همینطور. ما حالا برای سایپا تلاش می کنیم. مربی ها جا به جایی دارند و این حساسیت ها موضوع چندان مهمی نیست.

وی در ادامه  درباره تعطیلی لیگ اذعان داشت: این موضوع دیگر نخ نما شده است و چاره ای نداریم و باید تحمل کنیم. کسانی که تصمیم گیرنده هستند امدیوارم تصمیماتی بگیرند که این معضل برای فوتبال ما پیش نیاید. چون واقعا تیمها اذیت می شوند و تعطیلات لیگ روی کار تیمها تاثیر می گذارد. در این فاصله تیمهایی که درگیر جام حذفی هستند در شرایط مسابقه خواهند بود. ما هم جام حذفی را پیش رو داریم و باید به مرحله بعدی برویم. طبیعتا این تعطیلی ها به لیگ و فوتبال ما آسیب می زند.

سرمربی سایپا درباره جایگاه تیمش افزود: من تجربه این امتیازات را در فولاد هم داشتم. آنها هم وضعیت خوبی نداشتند. تقریبا وضعیتمان مانند حالای سایپا بود. تیم ما به شرایط آرمانی نرسیده بود. در 5 هفته اول آن لیگ که در ماه مبارک رمضان بود به مشکل خوردیم اما در ادامه طوری نتیجه گرفتیم که سهمیه گرفتیم. سال دوم هم که در لیگ قهرمانان بودیم و خودمان هم در لیگ قهرمان شویم. دیگر نباید حرفی بزنم چرا که شرایط با شرایط فرق می کند. بعضی از دوستان اصرار دارند من بروم و کس دیگری بیاید. مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افتد. آقای درویش هم اعتقاد دارند. 

فرکی در ادامه اذعان داشت: همانطور که اقای درویش گفتند ما تحت فشار نیستیم. این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی رخ می دهد. فوتبال ما با جاهای دیگر فرق دارد و ما هم با این مساله آشنا هستیم. جا دارد از آقای درویش تشکر کنم. ایشان هم کار خودشان را انجام می دهند. ما اگر برنده نمی شویم در عوض فوتبال زیبا و با کیفیتی ایجاد می کنیم. می دانیم که کمبودهایی داریم. مطمئن باشید همه دارند تلاش می کنند و حمایت می کنند. مدیر عامل می تواند هر تصمیمی را بگیرد. خود باشگاه و اقای درویش و همه بازیکنان می دانم که زحمت می کشند و این بدشانسی ها تمام می شود. ما مزد زحمت مان را می گیریم. فکر نمی کنم نتایج ما فاجعه باشد. فاصله ما با رقبا زیاد نیست.

فرکی در پایان گفت: با دو برد می توانیم به جمع بالانشینان اضافه شویم چرا که فاصله تیمها بسیار نزدیک است.