مدیر اتلتیکو مادرید: پس از سالها نادیده گرفته شدن، جوایز فردی را کسب کردیم

مدیر اتلتیکو مادرید: پس از سالها نادیده گرفته شدن، جوایز فردی را کسب کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - انریکه سرزو، مدیر اتلتیکو مادرید در مورد جوایز گریزمن، سیمئونه، گودین و اوبلاک در مراسم بهترین های لالیگا در فصل 16-2015 گفت که تیم مادریدی به تاخیر مورد تجلیل قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، گریزمن جایزه بهترین بازیکن فل قبل را برد ، سیمئونه جایزه بهترین بازیکن لالیگای 16-2015 ، گودین جایزه بهترین مدافع و اوبلاک جایزه بهترین دروازه بان. مسی به عنوان بهترین مهاجم برگزیده شد ، مودریچ به عنوان بهترین هافبک و آسنسیو به عنوان پدیده فصل لالیگا.  کاپیتان ها و مربیان تیمهای لالیگا برای این جایزه رای داده اند.

اتلتیکو در سالهای اخیر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا بود اما از نظر جوایز فردی مورد توجه قرار نمی گرفت. آنها سال گذشته پس از بارسلونا و رئال مادرید در رده سوم لالیگا قرار گرفتند. سرزو، مدیر اتلتیکو مادرید در مصاحبه با مارکا گفت:

امسال پس از سالها نادیده گرفته شدن به یاد ما افتادند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در زمان دریافت جایزه اظهار داشت:

از این جایزه متشکرم. این جایزه را به نزدیکانم و کادر فنی تقدیم می کنم. کار من بیشتر از بقیه به چشم می آید اما بازیکنان ایده ها را اجرا می کنند. با داشتن باشگاه اتلتیکوف خانواده ام، چهار فرزندم و همسرم باید بگویم که آدم خوش شانسی هستم. وقتی به اتلتیکو مادرید ملحق شدم فهمیدم که گروهی از مردان بی نظیر که فراتر از فوتبالیست های ساده هستند در آن جا حضور دارند. وقتی یک مربی صاحب چنین شانسی می شود همیشه باید از بازیکنانش متشکر باشد.

گریزمن در مراسم بهترین های لالیگا حضور نداشت و به جای او سرزو جایزه ای را برد که شش بار مسی و یک بار رونالدو آن را بدست آورده بودند. سرزو گفت:

گریزمن لایق این جایزه بود. افتخار می کنیم که او در باشگاه ما حضور دارد.

گودین 30 ساله هم بالاتر از پیکه و راموس جایزه بهترین مدافع فصل  لالیگا را دریافت کرد. مدافع اروگوئه ای در این باره بیان کرد:

افتخاری است که در این جا حضور دارم و جایزه می برم. از سازمان لیگ اسپانیا و تمامی افرادی که به من رای دادند متشکرم.  این جایزه را به باشگاه، کادر فنی و هم تیمی هایم تقدیم می کنم. جوایز فردی حاصل تلاش تیمی هستند. از تمامی مردم آمریکای جنوبی به خوص اروگوئه درود می فرستم.

اوبلاک، دروازه بان اسلوونیایی هم در مورد دریافت جایزه دروازه بان فصل لالیگا صحبت کرد:

این جایزه تنها متعلق به من نیست بلکه متعلق به کل تیم است. از کسب این جایزه خوشحالم و امیدوارم جوایز بیشتری بدست بیاورم.

1140