آنتوان گریزمن در صدر لیست خرید های تابستانی منچستر یونایتد

آنتوان گریزمن در صدر لیست خرید های تابستانی منچستر یونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - بنا به گزارش Telegraph، ژوزه مورینیو لیستی از 4 بازیکن برای انتقال به اولدترافورد تهیه کرده که آنتوان گریزمن در صدر آنها قرار دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید اخیراً جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه را به دست آورد و در رأی گیری توپ طلا هم بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نفر سوم جهان شد. او به هیچ وجه هدف آسان و ارزان قیمتی برای شیاطین سرخ نخواهد بود چرا که اخیراً رقم فسخ 100 میلیون یورویی به قراردادش اضافه شده است.

گریزمن در گذشته از دیوید بکام به عنوان الگوی خود یاد کرده بود و حتی از تمایل خود برای تقلید از سبک بازی بکام نیز سخن می گفت. او رابطه خوبی با پل پوگبا دارد، و مورینیو معتقد است که وی جانشین خوبی برای رونی محسوب می شود و به شدت مورد نیاز منچستر یونایتد است و این یعنی مبلغ مورد نیاز برای انتقال او مشکلی برای تیم لیگ برتری نخواهد بود.

طبق این گزارش، دفاع راست منطقه دیگری است که مربی پرتغالی قصد تقویت آن را دارد. انتظار می رود که ویکتور لیندلف از بنفیکا به زودی این وظیفه را به عهده گیرد و در نقل و انتقالات زمستانی راهی اولدترافورد شود. دیگر بازیکنان مورد نظر مورینیو، نلسون سمدو از بنفیکا و تیمو باکایوکو از موناکو هستند.

1771