اسپالتی: بازیکنان مصدوم به زودی به تیم ملحق می شوند؛ صدای منتفدین را نمی شونم

اسپالتی: بازیکنان مصدوم به زودی به تیم ملحق می شوند؛ صدای منتفدین را نمی شونم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوچیانو اسپالتی از آمادگی رودیگر برای دیدار رم و ساسولو خبر داد.به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، ضمن دادن خبر بازگشت مدافع آلمانی تیمش که در جریان دیدارهای یورو 2016 از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود گفت:

ماریو روی هنوز مصدوم است و فرمالن به تمرینات بیشتری برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز دارد. همه چیز خوب پیش می رود. مصطفی سک تا یک هفته دیگر آماده بازی می شود و برای دیدار بولونیا در دسترس خواهد بود. رودیگر نیز طبق گفته دکتر وسکووو در اختیار تیم است.

اسپالتی افزود:

رودیگر به اندازه یک شیر انگیزه دارد. او هنوز مرد 90 دقیقه نیست اما این توانایی را دارد که در بخشی از بازی ایفای نقش کند. او از ابتدا در ترکیب نخواهد بود چون ریسک بزرگی است.

سرمربی جالوروسی در خصوص مسائل اخیر پیش آمده بین خودش و رسانه ها علی الخصوص در کنفرانس پس از بازی رم و پالرمو ادامه داد:

من از رسانه ها گلایه دارم. من در این مدت اخبار خوب و بد و البته متناقض زیادی در خصوص خودم و رم می خواندم. مثلا واکنش ها به جذب ال شعراوی یا یا برعکس شدن صحبت های ناینگولان. یا اینکه صحبت های توتی را علیه من تحریف کرده بودند. این مسائل درست نیست. نباید سلایق شخصی در گفتار رسانه ای دخیل باشد.

او در پایان گفت:

صحبت در خصوص گذشته ها کافی است. اگر رم برد بنویسید رم برد. من تنها به صدای کسانی گوش می دهم که می گویند زنده باد رم. و خودم هم فریاد می زنم زنده باد رم.

1313