اسپالتی: بازیکنانم فشار زیادی متحمل می‌شوند

اسپالتی: بازیکنانم فشار زیادی متحمل می‌شوند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوچیانو اسپالتی سرمربی رم، معتقد است بازیکنانش نیاز به ثبات دارند و از فشارهای موجود بر بازیکنانش صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، پس از پیروزی 4-1 رم مقابل پالرمو، اسپالتی در جمع خبرنگاران از لزوم ثبات پیدا کردن تیمش صحبت کرد. وی گفت:

پیروزی خوبی است. ما از این فرصت برای کاهش فاصله در صدر جدول استفاده کردیم. در این بازی سرعت پاس‌های ما پایین بود و باید در این زمینه پیشرفت کنیم. ما باید در نتایجمان به ثبات برسیم اما من احساس می‌کنم بازیکنان ما فشار زیادی را متحمل می‌شوند.

وقتی یک بازیکن در طول فصل 23 گل بزند، زیاد خوب نیست و بهتر است گل‌ها در بین بازیکنان متعدد تقسیم شود که این نشان از قدرت تیم خواهد بود. بازیکنان می‌دانند که در شروع فصل باید تلاش بیشتری می‌کردند. آن‌ها فشار زیادی متحمل می‌شوند و این برای بازیکنان جوان خوب نیست. دلیل این موضوع این است که رم مدتی است که جامی نبرده و این باعث افزایش فشار روی تیم و به‌خصوص در بازی‌های خانگی شده است.

وی در مورد میلان این‌طور ادامه داد:

میلان دیشب خیلی خوب بازی کرد، پس نگویید که آن‌ها تنها یک تیم جوان هستند که با شگفتی در بالای جدول هستند . میلان تیم خوبی است که مربی خیلی خوبی در اختیار دارد. آن‌ها کاملا مستحق جایی که در آن قرار دارند، هستند.

گفتنی است شاگردان اسپالتی درحال حاضر با 2 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، در جایگاه دوم لیگ قرار دارند.

1405