کاسیاس: از تیم ملی اسپانیا خداحافظی نکرده ام؛ دخیا از حمایت کامل من برخوردار است

کاسیاس: از تیم ملی اسپانیا خداحافظی نکرده ام؛ دخیا از حمایت کامل من برخوردار است

وبسایت رسمی برنامه نود - ایکر کاسیاس، دروازه بان تیم پورتو مصمم است که از بازی های ملی خداحافظی نکرده و هر زمان که سرمربی تیم ملی بخواهد، وی آماده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دروازه بان 35 ساله از وقتی که جولن لوپتگی جانشین ویسنته دل بوسکه شد به تیم ملی دعوت نشده است، اما کاسیاس از طریق شبکه های اجتماعی گفت:

من از تیم ملی اسپانیا خداحافظی نکرده ام، و اعلام هم نکرده ام که قصد جدایی دارم. لوپتگی بازیکنان دیگری را انتخاب کرده و من باید به تصمیم او احترام بگذارم. ما دوست هستیم و نشستیم و بر سر این مسئله صحبت کردیم. او دخیا را انتخاب کرده و از حمایت کامل من برخوردار است. برای رینا خوشحالم که به تیم ملی برگشته، او هم تیمی و دوست من است. او چیز های زیادی به تیم ملی اسپانیا بخشیده است. داخل رختکن تأثیر فوق العاده ای می گذارد و دروازه بان متفاوتی است.

من کنار گذاشته شده ام، اما اگر دعوت کنند همیشه در دسترس خواهم بود. برای اینکه پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کنید، باید عملکرد خوبی در سطح باشگاهی داشته باشید، و من همیشه این را گفته ام. اسپانیا خوب بازی می کند. کسانی که لوپتگی را می شناسند و زیر نظر او کار کرده اند می توانند تأثیر او در تیم را ببینند.

1771