ماروتا: تیاگو سیلوا می تواند پیرلوی جدید یوونتوس باشد

ماروتا: تیاگو سیلوا می تواند پیرلوی جدید یوونتوس باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر باشگاه یوونتوس با ابراز تمایل به جذب تیاگو سیلوا اظهار داشت این بازیکن برزیلی می تواند برای ما مثل آندره پیرلو باشد.

به گزارش وب سایت نود، جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس با اعلام این خبر که خرید تیاگو سیلوا جزء برنامه های مهم این باشگاه به حساب می آید، ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک بتواند این مدافع ملی پوش برزیلی را با قراردادی آزاد به تورین ببرد.

قرارداد تیاگو سیلوا کاپیتان تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه در پایان این فصل به پایان می رسد و مدیر برنامه های این بازیکن به طور جدی هشدار داد در صورتی که تا ماه دسامبر وضعیت آینده سیلوا در پاریسن ژرمن مشخص نشود، موکلش به طور حتم لیگ فرانسه را ترک کرده و به احتمال زیاد، سری آ ایتالیا مقصد بعدی وی خواهد بود. با انتشار این خبر، مقامات باشگاه یوونتوس به حالت آماده باش مترصد خرید تیاگو سیلوا هستند. البته باشگاه های زیادی از هم اکنون عزم خود را جزم کرده اند تا این بازیکن 32 ساله برزیلی را جذب کنند، اما تا به حال یوونتوس جدی ترین مشتری این بازیکن به شمار می رود.

ناگفته نماید که یوونتوس در خرید بازیکنانی که قراردادشان خاتمه یافته و هیچ خرج اضافی روی دست بیانکونری نمی گذارند، سابقه زیادی دارد. جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس درگفتگو با رای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:

تیاگو سیلوا بازیکنی استثنایی است، اما از اهداف و برنامه های باشگاه فرانسوی برای آینده این مدافع برزیلی هیچ اطلاعی ندارم. اگر او قصد جدایی از PSG را داشته باشد، به طور حتم برای خرید او اقدام خواهیم کرد. چند سال قبل هم وقتی برای جذب پیرلو اقدام کردیم، وضعیت مشابهی وجود داشت. در آن سال، در حالیکه همه منتظر ادامه حضور پیرلو در میلان بودند، در فرصتی مناسب برای جذب پیرلو اقدام کردیم و پس از ده سال بازی در میلان، او را با قراردادی آزاد به یوونتوس آوردیم. بنابراین به خوبی می دانیم در چنین موقعیتی چگونه عمل کنیم.

گفتنی است تیاگو سیلوا در سال 2012 با جدایی از میلان به پاریسن ژرمن فرانسه پیوست و طی این چند سال بیش از 160 بازی در تمامی رقابتها برای تیم پاریسی انجام داد.

2081