سوارز: شانسی برای تصاحب توپ طلا ندارم

سوارز: شانسی برای تصاحب توپ طلا ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره اروگوئه ای بارسلونا اعتقاد دارد شانسی برای تصاحب توپ طلا ندارد.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز سوارز که جایزه کفش طلا فصل 2016-2015 را تصاحب کرده اعتقاد دارد شانسی برای تصاحی توپ طلا ندارد چون این جایزه بیشتر به تبلیغات و توجه رسانه ها ربط دارد.

سوارز به نقل از وبسایت گل به خبرنگاران گفته:

توپ طلا بیشتر در مورد تبلیغات و رسانه ها است و ربط چندانی به دستاوردهای داخل زمین ندارد. من شایسته دریافت تمامی جوایز فردی که تصاحب کردم بودم. کفش طلا به کسی که بیشترین تعداد گل را زده تعلق می گیرد و بقیه نمی توانند این جایزه را از من بگیرند.

من شانسی برای تصاحب توپ طلا ندارم چون با تبلیغات رابطه مستقیم دارد و من چهره جذابی در این زمینه نیستم. جاه طلبی من این است که یک بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شوم.

پیشین گرفتن از مسی دشوار است. صحبت من درباره توپ طلا بیشتر در مورد قرار گرفتن بین سه نامزد نهایی بود. تصاحب توپ طلا غیرممکن است چون در کنار بهترین بازیکن دنیا که انسان عالی است بازی می کنم. مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

من خودم را با کسی مقایسه نمی کنم. من سبک بازی خودم را دارم. روش من کمک به تیم است. از بردن جوایز فردی استقبال می کنم چون گلزن هستم و گاهی اوقات خودخواه هم هستم البته همبازیانم نمی گذارند خودم را گم کنند و این چیزی است که بابت آن قدردان هستم.

2031