دل بوسکه: پیکه هیچوقت جدایی طلب نبوده است؛ همیشه طرفدار رئال مادریدم

دل بوسکه: پیکه هیچوقت جدایی طلب نبوده است؛ همیشه طرفدار رئال مادریدم

وبسایت رسمی برنامه نود - جرارد پیکه پس از حملات رسانه ها به او در خصوص آستین های متفاوت پیراهنش در جریان دیدار با آلبانی، تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت.به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، علی رغم اینکه مشخص شد این اتفاق کاملا غیر عمدی بود و رسانه ها نیز پی به اشتباهشان بودند مدافع کاتالونیایی اسپانیا از تصمیم خود بازنگشته است. حالا دلبوسکه هم به جمع حامیان او پیوسته و می گوید:

هر کاری که پیکه انجام می دهد به شدت زیر ذره بین است. در حالی که او همیشه در خدمت اسپانیا بوده است. اگر او به جشن ملی کاتالونیا می رود به خاطر این است که آنجا محل تولد اوست. مثل هر کسی که به جشن های سنتی ایالت یا شهرش می رود. او هیچ وقت حامی جدایی طلبی نبوده و نیست. اما من تصمیم او را درست می دانم.

سرمربی اسبق اسپانیا در خصوص رفتنش به فوتبال چین گفت:

این شایعات را شنیده ام اما همه آنها را تکذیب می کنم. نیازی هم به پول این قراردادها ندارم که آن را قبول کنم.

او در خصوص روابط تیره اش با کاسیاس نیز گفت:

کجای دنیا سرمربی یک تیم حق ندارد بازیکنش را تعویض کند یا او را روی نیمکت بنشاند؟ آیا سرمربی باید به بازیکن توضیح بدهد؟ من باید با او صحبت می کردم و توضیح می دادم که چرا در ترکیب نیست؟ واقعا درک نمی کنم!

دل بوسکه در خصوص دلتنگی برای برنابئو اظهار کرد:

دلم برای برنابئو و رئال تنگ نشده است. ترجیح می دهم بازی ها را از تلویزیون دنبال کنم چرا که به اندازه کافی در آنجا حضور داشتم. سوال کردن در خصوص مادریدیسمو بودنم خنده دار است. مگر می شود هوادار تیمی که 17 سال در آن بوده ام نباشم؟ همیشه دوست دارم رئال بارسلونا را شکست دهد. درست مثل قدیم ها. حتی زمانی که سرمربی تیم ملی بودم.

1313