سیمئونه: کاراسکو همچنان توانایی پیشرفت دارد

سیمئونه: کاراسکو همچنان توانایی پیشرفت دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - یانیک کاراسکو بار دیگر برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد تا این تیم با گل بازیکن بلژیکی مقابل روستوف به پیروزی برسد اما دیگو سیمئونه ضمن تقدیر از او اعلام کرد که این بازیکن همچنان جای پیشرفت دارد.

به گزارش وبسایت نود، دیگو سیمئونه ضمن تقدیر از یانیک کاراسکو اعلام کرد که بازیکن بلژیکی همچنان توانایی پیشرفت دارد. اتلتیکو مادرید در نیمه نخست این دیدار موقعیت‌های حساسی داشت اما با بی دقتی مهاجمین این تیم این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از بین رفت. در نیمه دوم وینگر بلژیکی اتلتی با ضربه ای قدرتمند روی سانتر خوانفران توانست اتلتی را به آنچه استحقاقش را داشت برساند . با این حال سر مربی اتلتیکو مادرید پس از این دیدار با تقدیر از کاراسکو اعلام کرد این بازیکن جوان همچنان توانایی پیشرفت دارد. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

کاراسکو عملکرد خوبی داشت اما باید همچنان به همین روند رو به رشدش ادامه دهد. او می‌تواند بیشتر پیشرفت کند.

دیگو سیمئونه از عملکرد و نتیجه به دست آمده در این دیدار رضایت کامل نداشت چرا که اتلتیکو می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند و تنها با اختلاف یک گل توانست این دیدار را پشت سر بگذارد. او در این خصوص افزود:

بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم روستوف شرایط را برای دشوار خواهد کرد. موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، این مسئله باعث نگرانی من می شود. روستوف با 8 بازیکن دفاع می‌کرد و فضایی برای بازی سازی در اختیار ما قرار نمی‌داد، بازی کردن مقابل تیمی که اینچنین دفاع می‌کند آسان نیست و ما باید از موقعیت‌هایی که به دشواری به دست می‌آوریم بهتر استفاده کنیم.

با این پیروزی، اتلتیکو مادرید تنها با پیروزی مقابل روستوف در ورزشگاه ویسنته کالدرون می‌تواند صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

1899