کاراسکو: خرید‌های اتلتیکو اجازه می‌دهد سبک‌های مختلف حمله را تجربه کنیم

کاراسکو: خرید‌های اتلتیکو اجازه می‌دهد سبک‌های مختلف حمله را تجربه کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر اتلتیکو با هت تریکی که مقابل گرانادا داشت پیش از دیدار مقابل روستوف در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش وبسایت نود، یانیک کاراسکو اعلام کرد با توجه به اینکه اتلتیکو در 3 سال گذشته موفق شده است دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، این تیم در مسیر درستی قدم بر می‌دارد. وینگر بلژیکی اتلتیکو مادرید در دیدار فینال سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا گل تساوی بخش این تیم را مقابل رئال مادرید به ثمر رساند اما این تیم در نهایت در پنالتی مغلوب حریف خود شد، با این حال این بازیکن پیش از دیدار مقابل روستوف اعلام کرد:

باشگاه خریدهای خوبی انجام داده است و بازیکنان جدید به ما اجازه می‌دهند سبک‌های مختلف حمله را ارائه دهیم و با نتایج پر گل بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌خواهیم بازی به بازی و روز به روز پیشرفت کنیم تا در پایان فصل عناوین موجود را به دست آوریم. بازیکنان اتلتی سال‌های زیادی در کنار هم حضور داشته اند و حالا با حضور بازیکنان جدید رقابت بین ما بیشتر شده است، این رقابت باعث پیشرفت تیم خواهد شد.

کاراسکو پس از هت تریکی که مقابل گرانادا انجام داد، در شرایط فوق العاده ای به زمین روستوف قدم خواهد گذاشت، او در این خصوص افزود:

همه بازیکنان در آن دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتند و من موفق شدم اولین هت تریکم را انجام دهم، اما آن بازی گذشته است و بازی که پیش رو داریم بازی بسیار دشواری خواهد بود. امیدواریم بتوانیم این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم چراکه روستوف تیم سخت کوشی است. قطعا روستوف از پیش بازنده نخواهد بود چراکه آن‌ها برای پی اس وی و بایرن سختی‌های زیادی به وجود آوردند.

در دیداری که ساعت 22:15 به وقت ایران شروع خواهد شد، اتلتیکو مادرید به دنبال کسب سومین پیروزی خود در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

1899