گیگز: منچستر یونایتد باید با تاکتیک مورینیو کنار بیاید

گیگز: منچستر یونایتد باید با تاکتیک مورینیو کنار بیاید

وبسایت رسمی برنامه نود - هواران منچستر یونایتد که همواره به ارائه فوتبالی هجومی و پر جنب و جوش از سوی تیمشان عادت داشتند، در جریان تساوی بدون گل تیمشان برابر لیورپول با یک تیم کاملا دفاعی رو به رو شدند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد می گوید که هواداران این تیم کم کم با سبک سرمربی جدید تیمشان کنار خواهند آمد ولی باشگاه باید روز به روز پیشرفت کند و نتایج لازم را کسب کند. او در گفتگویی با اسکای اسپورت اذعان داشت:

این مساله را ما همان زمانی که مورینیو را به عنوان سرمربی انتخاب کرده ایم پذیرفتیم. نباختن در دیدار حیثیتی برابر لیورپول مهم بود. در نظر داشته باشید که اگر شکست می خوردیم چه فشاری روی بازیکنان قرار می گرفت. ما به مصاف لیورپولی رفتیم که همه می گفتند که منچستر را به راحتی شکست خواهد داد. آن ها در شرایط آرمانی به سر می برند. این تساوی به نظر من خوب بود اما فنرباغچه را شکست بدهیم و پس از آن با اعتماد به نفس و آمادگی کامل به دیدار چلسی برویم و خودمان را به منچسترسیتی نزدیک کنیم.

گیگز افزود:

اگر شما تنها 35 درصد مالکیت توپ را داشته باشید و پیروز شوید همه خوشحال خواهند بود. اما اگر تساوی های پشت سر هم داشته باشید و نتیجه لازم را نگیرید، هواداران قطعا نگران خواهند شد.

منچستر یونایتد امشب به دیدار فنرباغچه می رود و یکشنبه آینده در اسمفوردبریج میهمان چلسی است.

1313