کامل: ماشین سازی مظلوم واقع شده/ بایرامی:برای جبران همقسم شده ایم

کامل: ماشین سازی مظلوم واقع شده/ بایرامی:برای جبران همقسم شده ایم

2 بازیکن ماشین سازی شب گذشته در برنامه زنده موج فوتبال حاضر شدند.

به گزارش کاپ، بهمن کامل در برنامه زنده موج فوتبال شبکه سهند با اعلام این مطلب افزود: علی رغم گذشت 8 هفته از آغاز رقابت های لیگ برتر ، ماشین سازی هنوز از زمین مشخصی برای برگزاری دیدارهای خود برخوردار نیست و در دیدارهای خانگی هم حکم میهمان را دارد و همین شرایط در کنار تعطیلی های پی در پی و طولانی مدت لیگ ، تأثیر منفی خود را در روند نتیجه گیری ما گذاشته است.

مدافع بومی ماشین سازی با اشاره به وضعیت فنی تیمش تصریح کرد: ماشین سازی از نظر فنی ، یکی از تیم هایی است که خوب فوتبال بازی می کند با این حال عدم نتیجه گیری و کسب پیروزی در دیدارهای اخیر باعث شده تیم ما به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا نکند و ما از این بابت شرمنده هوادارانمان هستیم.

بهمن کامل در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت همراهی و حمایت تمامی هواداران و تماشاگران فوتبال تبریز از این تیم در ادامه رقابت های لیگ خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی ، ماشین سازی بیش از هر زمان دیگری به حمایت و همراهی هواداران و نیز رسانه های گروهی نیاز دارد و ما انتظار داریم عاشقان ماشین سازی به ویژه هواداران فهیم و دوست داشتنی ، ما را تنها نگذارند ؛ چراکه بازیکنان با همراهی و حمایت هواداران و رسانه ها انگیزه مضاعفی برای رویارویی با حریفان به دست می آورند.

وی در ادامه ضمن حمایت از کادر فنی تیم افزود: کادر فنی و مدیران باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت و سربلندی ماشین سازی و فوتبال تبریز به کار گرفته اند و آقای خطیبی نیز زحمات زیادی برای فوتبال این شهر به ویژه ماشین سازی کشیده اند و جا دارد همه برای بازگشت این تیم به جایگاه واقعی خود کمک کنند.

بهمن کامل همچنین با اشاره به شکست این هفته ماشین سازی برابر استقلا خوزستان گفت: نمی توان فرد خاصی را در ثبت این شکست مقصر دانست و می توان گفت این بازی روز خوب ماشین سازان نبود و همه ما مقصر بودیم.

مدافع سبزپوشان تبریز در عین حال ضمن دعوت دوباره از هواداران تیمش برای حضور در ورزشگاه و حمایت همه جانبه از ماشین سازی در دیدارهای آینده ، ابراز امیدواری کرد با کمک و حمایت هواداران ، قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

بایرامی: برای جبران نتایج هم قسم شده ایم

همچنین مهرداد بایرامی که شب گذشته به همراه بهمن کامل مدافع سبزپوشان میهمان برنامه موج فوتبال شبکه سهند بود از ماشین سازی به عنوان یکی از تیم های منسجم و فنی لیگ برتر یاد و خاطرنشان کرد: متأسفانه ماشین سازی با وجود ارایه بازی های خوب و نمایش فوتبالی روان ، از کسب نتایج قابل قبول طی 8 هفته سپری شده از لیگ بازمانده و جایگاه فعلی به هیچ وجه شایسته این تیم نیست ، از این رو پس از باخت این هفته برابر استقلال خوزستان همه بازیکنان برای جبران نتایج قبلی هم قسم شده ایم.

وی با ابراز گلایه از عدم همراهی هواداران فهیم ماشین سازی در دیدارهای خانگی افزود: همه شاهد هستند که تیم ما فوتبال خوبی به نمایش می گذارد و این تیم پتانسیل بالایی برای کسب نتیجه دارد با این وجود این تیم به لحاظ حمایت هواداران تنهاست.

بایرامی خاطرنشان کرد: ما برای بازگرداندن تیم به جایگاه اصلی آن ، هم قسم شده ایم و من از همه هواداران می خواهم در این راه تیمشان را حمایت کنند و ما را تنها نگذارند ، چون معتقدم این تیم با کمک هواداران و حمایت آنان از روی سکوهای ورزشگاه جان دوباره خواهد گرفت.

زننده تک گل ماشین سازان در دیدار برابر استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به بازی اخیر گفت: متأسفانه با وجود خلق موقعیت های متعدد در این بازی ، توپ های ما بجز یک مورد تبدیل به گل نشد و اگر توپ های ما به تور می نشست ، امروز ما با اختلاف چند گل پیروز میدان بودیم.

بایرامی همچنین طولانی شدن روند آماده سازی چمن استادیوم یادگار امام (ره) را یکی از آسیب های جدی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز دانست و افزود: در بازی های خانگی این فصل ، تیم همواره با دغدغه زمین برگزاری مسابقات دست و پنجه نرم کرده و همین وضعیت باعث شده ، تیم ما عملا در دیدارهای خانگی خود هم میهمان باشد.

مهاجم سبزپوشان در عین حال به غیبت آندرانیک تیموریان در دیدار این هفته اشاره و تصریح کرد: آندو یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ما و در واقع رهبر قابل اتکا تیم به شمار می رود که به تیم و نظم بازی شخصیت خاصی می بخشد و بی تردید فقدان او در دیدار این هفته در روند عدم نتیجه گیری مشهود بود.

وی در خاتمه گفت: همه ما از این که با این شکست باعث ناراحتی هواداران و رسول خطیبی شده این نارحتیم ، برای همین همگیی هم قسم شده ایم تا در دیدارهای بعدی جبران مافات کنیم.

بایرامی در پایان خواستار حمایت و همراهی هوادارات فوتبال تبریز از تیم ماشین سازی تبریز شد.