سه تراکتوری، تشنه درخشش علیه تیم خمز

سه تراکتوری، تشنه درخشش علیه تیم خمز

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن سابق تراکتور انگیزه ویژه‌ای برابر این تیم خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، تراکتور در حالی در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان پیکان خواهد بود که تیم تهرانی نفرات نسبتاً زیادی با سابقه حضور در جمع تی‌تی‌ها در اردوی کنونی خود دارد.

سامان نریمان‌جهان، حامد پاکدل و مهرداد بایرامی سه چهره شاخصی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم قرمز تبریزی را دارند و حالا این هفته باید مقابل این تیم قرار گیرند. نریمان‌جهان در دو مقطع در جمع سرخ‌ها حضور داشته و باتوجه به گلزنی به استقلال و پرسپولیس در دوره اول حضورش محبوبیت ویژه‌ای بین تی‌تی‌ها دارد.

اخیراً صحبت‌های این وینگر ریزنقش در یک برنامه تلویزیونی که از اشتباه خود در جدایی از پرسپولیس صحبت کرده بود موجب ایجاد یکسری حواسی شد شد که البته سامان در همان برنامه صراحتاً اعلام کرده بود تیم اول وی تراکتور است و حاضر است هر زمانی به این تیم کمک کند.

حامد پاکدل هم ابتدای فصل با شاگردان پاکو خمز در اردوی ترکیه قرمزها حضور داشت ولی بعد از اتمام این اردو عذر وی خواسته شد تا پاکدل با ناراحتی و گلایه تبریز را ترک کند. همچنین مهرداد بایرامی زمان کوتاهی پس از درخشش در گسترش فولاد عضوی از تراکتور بود که خیلی زود از این تیم جدا شد.

البته عبدالله حسینی و شاهین ثاقبی هم دو پیکانی دیگر با سابقه حضور در تراکتور هستند که ثاقبی باتوجه به مصدومیت با تیمش به تبریز سفر نکرده و حسینی هم پس از حضور عنایتی در پیکان چندان به بازی گرفته نمی‌شود.

در آخرین تمرین شاگردان عنایتی در تهران، نریمان‌جهان، بایرامی و پاکدل در کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند و باید دید این سه تراکتوری سابق در روز عدم حضور پرشورها در استادیوم چه عملکردی مقابل شاگردان پاکو خمز خواهند داشت.

1997