زانتی تایید کرد؛ احتمال پس گرفتن بازوبند کاپیتانی اینتر از ایکاردی

زانتی تایید کرد؛ احتمال پس گرفتن بازوبند کاپیتانی اینتر از ایکاردی

وبسایت رسمی برنامه نود - نایب رییس باشگاه اینتر از احتمال باز پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، خاویر زانتی پیش از بازی امروز اینتر مقابل کالیاری در مصاحبه با رسانه های ایتالیا به ماجرای عصبانیت هواداران افراطی اینتر از مائورو ایکاردی واکنش نشان داد و از احتمال باز پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از این بازیکن آرژانتینی خبر داد.

زانتی به شبکه Premium Sport گفته:

آیا ما برخوردی انجام می دهیم؟ متاسفانه بله. هواداران مهمترین جنبه باشگاه هستند و همه ما باید به آن ها احترام بگذاریم. ما نمی توانیم چنین رفتاری را از سوی یکی از اعضای باشگاه قبول کنیم. پس از بازی امروز مقابل کالیاری صحبت می کنیم و تصمیمی می گیریم.

آیا بازوبند کاپیتان از ایکاردی پس گرفنه می شود؟ ما بعدا راجع به این موضوع صحبت می کنیم اما این مسئله نه تنها در مورد ایکاردی بلکه در مورد همه اعضای باشگاه است. رفتار اعضای باشگاه باید مطابق ارزش های تاریخ اینتر باشد.

هیچ کس انتظار چنین طغیانی را نداشت. همانطوری که می دانید ما روی اهداف دیگر تمرکز کردیم اما اینتر بالاتر از هر شخص دیگری قرار می گیرد. واقعا به چنین اتفاقی قبل از این مهم نیازی نداشتیم.

متاسفانه شبکه های اجتماعی می توانند به روش های منفی استفاده شوند و ما باید از باشگاه محافظت کنیم. همه اعضای باشگاه باید مواظب رفتارشان در شبکه های اجتماعی باشند. او می تواند هر چیزی درباره زندگی شخصی اش بنویسد اما نمی تواند تاریخ باشگاه را نابود کند.

2031