خاویر زانتی: مارتینز در اینتر میلان خوشحال است

خاویر زانتی: مارتینز در اینتر میلان خوشحال است

پایگاه خبری فوتبالی – زانتی در خصوص آینده کاری مارتینز اعلام کرده او در اینتر خوشحال است و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
به گزارش فوتبالی، هر روز شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن لوتارو مارتینز به بارسلونا شنیده می‌شود و مشخص نیست او در نهایت پیراهن آبی‌اناری‌ها را بر تن می‌کند یا خیر. در همین راستا، خاویر زانتی در جریان یک لایو اینستاگرامی به همراه هم‌تیمی سابق خود کریستین ویری درباره مارتینز گفت: صادقانه بگویم زمانی که او را جذب کردیم می‌دانستیم یکی از آینده‌دارترین استعدادهای آرژانتین را به اینتر آورده‌ایم. حالا او زیر نظر آنتونیو کونته و در حالی که تنها ۲۲ سال سن دارد می‌تواند چیزهای زیادی به دنیای فوتبال اضافه کند. در حال حاضر با توجه به شرایط و اتفاقات این روزها به کارهایی که او انجام خواهد داد فکر نمی‌کنیم.
خاویر زانتی در ادامه افزود: در آینده خواهیم دید او چه می‌کند. در حال حاضر او را در اینتر میلان خوشحال می‌بینم و زوج او با لوکاکو فوق‌العاده است.
لوتارو مارتینز در سال ۲۰۱۸ از ریسینگ کلاب آرژانتین به اینتر میلان آمد و خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اثبات کرد. این مهاجم آرژانتینی که ستاره اینتر در این فصل سری‌آ بوده است تا امروز با پیراهن نرآتزوری ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

1101