آشتیانی: رضائیان کیفیت فنی پرسپولیس را بالا می‌برد و برانکو باید از او استفاده کند

آشتیانی: رضائیان کیفیت فنی پرسپولیس را بالا می‌برد و برانکو باید از او استفاده کند

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد، رامین رضائیان باید در تکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود راجع به بازی روز گذشته شاگردان برانکو مقابل نفت تهران گفت: پرسپولیس با بازی روز گذشته نشان داد که در اوج است. تیم دیروز عالی بازی کرد و همه از نمایش بازیکنان راضی بودند. ملی‌پوشان تیم با اینکه خسته بودند اما خیلی خوب بازی کردند و حضور آنها باعث بالا رفتن اعتماد به نفس تمام تیم شده بود. البته نمایش پرسپولیس در نیمه اول خیلی بهتر بود و در نیمه دوم کمی بازی پرسپولیس نوسان داشت که آن هم چیز غیرطبیعی نبود و در مجموع دیروز شاهد یک بازی خیلی خوب از پرسپولیس بودیم.

او ادامه داد: خط دفاع و دروازه‌بان تیم، در لحظات سخت و حساس بازی دیروز به خوبی از پس کار برآمدند. حسینی و بیرانوند مهره‌های کلیدی پرسپولیس هستند و بسیار عالی تیم را از عقب جمع می‌کنند. حضور بیرانوند درون دروازه اعتماد به نفس دفاع تیم را بالا برده. ضمن اینکه سیدجلال هم یک رهبر واقعی برای خط دفاع است.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به نیمکت‌نشینی دوباره رامین رضائیان نیز تصریح کرد: برانکو باید از رضائیان استفاده کند. این بازیکن حیف است که روی نیمکت بنشیند و من واقعاً نمی‌دانم برانکو چرا این کار را می‌کند. رضائیان توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد و برانکو باید از توانایی‌های او استفاده کند. متاسفانه دلیل نیمکت‌نشینی او هم مشخص نیست و باشگاه باید در این زمینه شفاف‌سازی کند. این وضعیت می‌تواند سرنوشت فوتبال رضائیان را تت تاثیر قرار بدهد و این کار درستی نیست. حضور رضائیان در ترکیب پرسپولیس موجب بالا رفتن کیفیت فنی تیم می‌شود و برانکو باید از وجود چنین بازیکنی در پرسپولیس استفاده کند. رضائیان بازیکن نیمکت‌نشین نیست و من واقعاً نمی‌توانم درک کنیم چرا وقتی چنین بازیکنی در تیم هست، باید روی نیمکت بنشیند.

او خاطرنشان کرد: پرسپولیس از الان باید به فکر حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان اسیا باشد. سالها است که هیچ تیم ایرانی در آسیا نتیجه خوبی نگرفته اما پرسپولیس این توانایی را دارد که این فصل نتایج خوبی در آسیا بگیرد. تیم بازیکنان خوبی دارد و حتی می‌تواند تقویت شود. باید از تمام پتانسیل تیم که رامین رضائیان هم جزو آن است برای موفقیت پرسپولیس استفاده کرد. من خیلی خوشحالم که پرسپولیس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و خوب نتیجه می‌گیرد اما باز هم می‌گویم باید برای موفقیت پرسپولیس از تمام توانایی‌های بازیکنان استفاده کرد.

ابراهیم آشتیانی در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ این فصل گفت: نمی‌شود از الان با قاطعیت گفت کدام تیم تیم قهرمان لیگ خواهد شد اما قطعاً پرسپولیس شانس زیادی نسبت به سایر تیم‌ها دارد. تراکتورسازی و استقلال هم تیم‌های خوبی هستند و رقیبان اصلی پرسپولیس خواهند بود اما بدون تردید پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. من هم خیلی امیدوارم این فصل پرسپولیس به آنچه که استحقاقش را دارد برسد و قهرمان لیگ شود.

 6017