عکس نوشت/ تکرار دوباره یک اتفاق برای رامین رضائیان

عکس نوشت/ تکرار دوباره یک اتفاق برای رامین رضائیان

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع راست پرسپولیس در بازی امروز تیمش مقابل حریف مشهدی، موفق شد نخستین گل فصل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، رامین رضائیان، مدافع راست پرسپولیس در دقیقه یازدهم بازی امروز تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد، موفق شد اولین گل فصل خود برای پرسپولیس و دومین گل این تیم در بازی امروز را به ثمر برساند.

رضائیان که چند ساعت قبل از شروع بازی و با اعلام ترکیب اصلی پرسپولیس از سوی برانکو، در این بازی نیمکت نشین بود، به دلیل بیماری محمد انصاری و خروج او از ترکیب، شانس این را پیدا کرد که از ابتدا در این بازی به میدان برود و خیلی زود هم توانست با یک ضربه زیبا اولین گل خود در این فصل را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

نکته جالب اما در این زمینه، تکرار دوباره اتفاق فصل گذشته برای رضائیان است. مدافع ملی پوش پرسپولیس فصل گذشته نیز اولین گل فصل خود و در کل اولین گل خود با لباس پرسپولیس را مقابل سیاه جامگان ولی این بار در مشهد به ثمر رسانده بود. دیداری که با برتری 2-1 پرسپولیس خاتمه یافت.

این فصل نیز رضائیان که تازه چند هفته است از سوی برانکو در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد، مقابل همین تیم مشهدی گلزنی کرد تا اتفاق فصل گذشته باز هم برای او تکرار شود.

6017