ماشین سازی - استقلال خوزستان/ دوئل نبرها در بنیان دیزل

ماشین سازی - استقلال خوزستان/ دوئل نبرها در بنیان دیزل

ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل از استقلال خوزستان پذیرایی می کند.

ماشین‌سازی تبریز – استقلال خوزستان – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ساعت 17:15حسن اکرمی – اسد حاج محمد – محمد عطایی – شاهو اصلانی – ناظر: مسعود عنایت

به گزارش کاپ، تیمهای ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روز شنبه از ساعت 15 به مصاف هم می روند. دیداری بین دو تیم پایین جدولی.

*استقلال خوزستان هم اکنون با 7 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. شاگردان پورموسوی می توانند با یک برد، بحران بزرگی که درش افتاده اند را پشت سر بگذارند اما توقف آنها، هم بحران را چند برابر می کند و هم آ«ها را به انتهای جدول نزدیک می کند.

*در آن سو ماشین سازی هم وضعیت چندان مساعدی ندارد. این تیم که خریدهای خوبی هم داشته هنوز نتایج خوبی نگرفته و با 6 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. آنها بدون شک فقط به برد بازی با استقلال خوزستان فکر می کنند تا تکانی به خودشان بدهند وگرنه اگر آنها قعرنشین لیگ تا پایان هفته هشتم شدند تعجب نکنید.

*بازی دو تیم ماشین سازی و استقلال خوزستان قرار است در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد یعنی بنیان دیزل به انجام برسد. این برای دومین بار در این فصل است که میزبانی بازیهای ماشین در این فصل در این ورزشگاه خواهد بود.

*شاگردان سیروس پورموسوی هفته اول هم به تبریز آمدند و مقابل تراکتور به تساوی 2-2 رسیدند. در آن مسابقه زهیوی ستاره تیمش بود.

*استقلال خوزستان با زدن 10 گل، دومین خط حمله لیگ را دارد اما در کنار آن با خوردن 12 گل، بدترین خط دفاع لیگ شانزدهم را هم در اختیار دارد. آنها فصل گذشته کلا 14 گل خوردند اما حالا در شرایطی که یک سوم بازی ها باقی مانده، 12 گل خورده اند.

*ماشین سازی اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند. به همین دلیل هنوز آنها مقابل استقلال خوزستان بازی نکرده اند.

*دو تیم نمایش متفاوتی در جام حذفی داشتند. ماشین سازی 11 گل به اتحاد لردگان زد ولی استقلال خوزستان با یک گل به نفت و گاز گچساران باخت و حذف شد.

*آندو تیموریان به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند. از طرفی عزت الله پورقاز، بازیکن ملی پوش استقلال خوزستان از آخر هفته قبل به تمریناتش اضافه شده است.

*استقلال خوزستان پنج هفته است که رنگ برد را ندیده و از طرفی هنوز در خارج از خانه به پیروزی نرسیده است. 

*ماشین سازی هم 6 هفته ای می شود که رنگ برد را به خود ندیده است. شاگردان رسول خطیبی به دنبال شکستن این طلسم مقابل تیم سیروس پورموسوی هستند.