سایپا - تراکتورسازی/ دوئل مربیان پرافتخار؛ چشم امید پرسپولیس به فرکی

سایپا - تراکتورسازی/ دوئل مربیان پرافتخار؛ چشم امید پرسپولیس به فرکی

تیمهای سایپا و تراکتور در چارچوب هفته هشتم مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

سایپا تهران – تراکتورسازی تبریز – ورزشگاه پاس قوامین تهران ساعت 17:00

علیرضا فغانی – علیرضا ایلدروم – میریعقوب حجتی – یاسر همرنگ – ناظر: جواد تقی پور

به گزارش کاپ، تیمهای سایپای تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی به دیدار هم می روند.

×تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ است. آنها با پیروزی مقابل سایپا صدرنشین می مانند و تساوی یا شکستشان می تواند به قیمت سقوط به رده دوم و حتی سوم باشد.

×سایپا با فرکی روزهای خوبی را سپری نمی کند. آنها در رده نهم هستند و ۷ امتیاز دارند. بدون شک لغزش برابر تیم تبریز آنها را به ته جدول می فرستد و از آن طرف یک برد شیرین سه امتیازی، انها را دو رقمی خواهد کرد.

×تراکتورسازی با به ثمر رساندن ۱۲ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. آنها با تفاضل گل مثبت هشت در این امر هم بهترین هستند. در آن سو خودروسازان، تفاضل صفر دارند.

×محمدرضا اخباری، سروش رفیعی و سقید آقایی سه ملی پوش تیم تراکتور هستند که هیچ کدام در تیم ملی به بازی گرفته نشدند و حالا می توانند مقابل سایپا به میدان بروند.

×سایپا فقط در فصل اول حضور تراکتور در لیگ برتر مقابل این تیم به دو پیروزی دست پیدا کرد و پس از آن در ۱۲ بازی رنگ پیروزی را ندیدند و حالا قریب به ۷ سال است که مقابل تیم تبریزی نبرده اند.

×فصل گذشته تراکتور با یک گل در تهران به برتری رسید. آنها در تبریز هم ۲-۰ برنده شدند.

×امیر قلعه نویی و حسین فرکی پرافتخارین مربیان لیگ هستند. قلعه نویی ۵ جام گرفته و فرکی دو جام. حالا این دو مربی ایرانی مقابل هم قرار می گیرند.

×محمدرضاخباری تنها بازیکنی است که سابقه حضور در تیم مقابل را دارد. گلر سایپا به عنوان سرباز، سال دوم حضورش در تراکتور را سپری می کند.