فولاد - صبا/ نعیم و صمد به دنبال هت تریک

فولاد - صبا/ نعیم و صمد به دنبال هت تریک

تیمهای فولاد خوزستان و صبای قم در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر مقابل هم به میدان می روند.

فولاد خوزستان – صبای قم – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 17:10 

محمدحسین ترابیان – محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – جواد رحیم زاده – ناظر: مسعود مرادی

 به گزارش کاپ، تیمهای فولاد خوزستان و صبای قم در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه به مصاف هم می روند.

*فولاد با هدایت نعیم سعداوی در حال حاضر با 7 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. فولادی ها اگر بتوانند در این مسابقه به برتری برسند؛ می توانند به جمع دو رقمی های لیگ شانزدهم اضافه شوند و البته توقف آنها، حکم بازگشتشان به قعر جدول را امضا می کند.

*صبا علی رغم اینکه تنها یک امتیاز بیشتر از فولاد دارد اما در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفته است. تیم مرفاوی هم در صورت پیروزی می تواند به جمع بالانشینان اضافه شود و توقفشان، ترمزی برایشان خواهد بود.

*هر دو تیم در هفت هفته اخیر تنها یک برد کسب کرده اند.

*صمد مرفاوی پیش از بر عهده گرفتن سمت سرمربیگری صبا، جزو گزینه های هدایت فولاد بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد و سعداوی مربی قرمزهای اهواز شد.

*فولاد و صبا با شکست رقبای دسته دومی خود به مرحله چهارم جام حذفی صعود کردند و با روحیه خوب به استقبال این دیدار خواهند آمد.

*فولاد و صبا هر دو تا به اینجای فصل 6 گل زده اند اما فولاد با دریافت هشت گل، از این حیث دو تا از صبا جلوتر است.

*وحید طالب لو که پیش از این در تیم استقلال شاگرد مرفاوی بود از وقتی به فولاد آمده گل نخورده و رکورد سه کلین شیت از سه بازی را به ثبت رسانده است.

*صبا سه بار پیش از این در خارج از خانه در لیگ شانزدهم به میدان رفته که دو تساوی و یک شکست حاصل شده و بردی بدست نیامده است.

*درخشش وحید طالب لو باعث شده تا مهرداد طهماسبی شانسی برای حضور در ترکیب فولاد نداشته باشد وگرنه او می توانست مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

*فولاد هم قراراست برای پنجمین بار در این فصل میزبان باشد. آنها در آخرین میزبانی خود به پیروزی دست پیدا کردند.

*فولاد در دو فصل اخیر در خانه خود موفق به شکست صبای قم نشده است و آخرین پیروزی آنها مقابل تیم قمی به سالی برمی گردد که آنها در لیگ قهرمان شدند.

*ارنست انفور مهاجم کامرونی فولاد می تواند برای اولین بار برای این تیم مقابل صبا به میدان برود.