مالدینی از دلایل رد کردن پیشنهاد میلان می گوید

مالدینی از دلایل رد کردن پیشنهاد میلان می گوید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر تمایل روسونری ها برای استفاده از مالدینی در ارکان مدیریتی باشگاه به گوش می رسید که در نهایت این اتفاق منتفی شد.

مالدینی گفت: "تاریخ نشان داده است که من، پدرم و فرزندانم همیشه عاشق رنگ لباس میلان بوده ایم و هیچ کس نمی تواند ما را از این تیم جدا کند. به همین دلیل من باید نسبت به انتخاب شغل در این تیم بسیار با دقت عمل کنم. گرچه شاید می توانستم به راحتی پست پیشنهاد شده را بپذیرم اما این کار از توان من خارج است. بسیاری از رسانه ها عنوان داشتند که من به علت مسائل مالی پیشنهاد میلان را نپذیرفتم. البته دستمزد همیشه در هرگونه توافقی مورد بحث قرار میگیرد اما برای من موضوع اصلی نبود.

این اخبار از منابع ناشناسی منتشر می شود که می خواهند مرا در مقابل هوادارانی که 30 سال است مرا می شناسند قرار دهند. در همه ملاقات ها، تمام تلاش من این بود که نقش اصلی خودم در باشگاه را بشناسم. مدیران میلان به من پست مدیریت ورزشی را پیشنهاد کردند. من هرگز نمی خواستم تا قدرتی همانند گالیانی در باشگاه داشته باشم. من سالهای زیادی عضو باشگاهی بودم که افتخارات زیادی کسب کرده و می دانم که برای رسیدن به چنین جایگاهی، باید همه چیز سر جای خودش باشد اما ما می توانیم شرایط میلان در فصول اخیر را آینه عبرت خود قرار دهیم.

من علاقمند بودم تا با سرمایه گذاران چینی ملاقاتی داشته باشم تا انتظارت آنها از خودم را به طور کامل درک کنم و بدانم هدف آنها از این سرمایه گذاری چیست که فکر می کنم برای هر کارمندی درخواستی کاملا معقول و منطقی است. با توجه به جایگاهی که در من بین هوادارن دارم، علاقمند بودم تا این حرف ها را به گوش آنها برسانم تا از مواضع من و دلایل عدم پذیرش این پست باخبر شوند".